Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Någon som ska till Weekend des Grands Crus i helgen?

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Någon som ska till Weekend des Grands Crus i helgen?

BraVin skrev:
Hej,
någon mer som ska ner till Bordeaux i helgen och prova 2009-orna på flaska och annat gott?

Jäpp!
 
Trådskapare
B

BraVin

Leverantör
SV: Någon som ska till Weekend des Grands Crus i helgen?

Trevligt med fler Bordeaux-drickande svenskar,
vad sägs om ett glas på trevliga Bô bar på fredag kväll? Place St Pierre. (de har för övrigt viner från hela världen, till och med Bourgogne)

Jag kommer att vara nere med kompisar från när och fjärran.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Någon som ska till Weekend des Grands Crus i helgen?

BraVin skrev:
Trevligt med fler Bordeaux-drickande svenskar,
vad sägs om ett glas på trevliga Bô bar på fredag kväll? Place St Pierre. (de har för övrigt viner från hela världen, till och med Bourgogne)

Jag kommer att vara nere med kompisar från när och fjärran.

Jag och två svenska kompisar kommer relativt sent med flyget (från Belgien, där de övriga två bor) fredag kväll, så det är nog mest tid för ett relativt sent bistrobesök. Så jag vågar nog inte lova något.
 
Trådskapare
B

BraVin

Leverantör
SV: Någon som ska till Weekend des Grands Crus i helgen?

OK,
jag har middag bokad på Bistro Gabriel och sedan kanske ett glas efter det med kamraterna.

Annars kan vi ju jämföra noteringar på 09-orna dagen efter.

Maila på krister@bravin.se så kan vi utväxla nummer!

mvh
Krister
 
Toppen