Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Någon vettig restaurang i Vemdalen?

Elvis

Medlem
Vi ska till Vemdalen på sportlovet med ett par andra barnfamiljer och då min fru dessutom fyller 40 den veckan skulle jag vilja bjuda hela sällskapet på en bra middag. Finns det någon bra restaurang i Vemdalen? Vi blir sex vuxna och sju barn i ålder 3 till 8 så det behöver inte vara fine dining men gärna bra.
 

karl.1480

Medlem
Jag har varit i Vemdalen många gånger och skulle säga att Storhogna Högfjällshotell är nog det bästa. God mat och okej vinlista. Det har dock öppnat en ny ställe som heter Passet som huserar två restauranger som jag dessvärre aldrig har provat. Kan kanske vara värt att kolla in.
 
Toppen