Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nån som vill ha resten av mitt vin?

Adam Frisch

Vinmakare
Hej!

Släpade med mig vin som jag visat för inköpare och distributörer och nu har jag ca 5 flaskor kvar av mitt vin som är Coravin-ade (dvs förseglade och har aldrig varit öppnade) och har ca 70% kvar i flaskan. Hade tänkt ta med dom till en grillfest ikväll den sista kvällen, men tycker ju det vore roligare om dom hamnade hos nån vinnörd istället som kanske till och med vill dela dom med andra vinmänniskor.

Om nån är intresserad och i Sthlm, så texta gärna. Sticker tillbaks imorrn bitti till USA, så det måste ske idag helst, annars åker dom i vasken. Jag är på Norrmalm. Texta gärna på +1 3103832944 ifall ni är intresserade. Går även att emaila via hemsidan.

Vinerna är:

2018 Mission "La Malinche"
2019 Mission "La Malinche"
2019 Flame Tokay "Lanterna" rosé
2019 Mission "Hernan"
2019 Petit Manseng "Milk Fed 2" orange vin
 
Last edited:

Mattias Schyberg

Administratör
Hej!

Släpade med mig vin som jag visat för inköpare och distributörer och nu har jag ca 5 flaskor kvar av mitt vin som är Coravin-ade (dvs förseglade och har aldrig varit öppnade) och har ca 70% kvar i flaskan. Hade tänkt ta med dom till en grillfest ikväll den sista kvällen, men tycker ju det vore roligare om dom hamnade hos nån vinnörd istället som kanske till och med vill dela dom med andra vinmänniskor.

Om nån är intresserad och i Sthlm, så texta gärna. Sticker tillbaks imorrn bitti till USA, så det måste ske idag helst, annars åker dom i vasken. Jag är på Norrmalm. Texta gärna på +1 3103832944 ifall ni är intresserade. Går även att emaila via hemsidan.

Vinerna är:

2018 Mission "La Malinche"
2019 Mission "La Malinche"
2019 Flame Tokay "Lanterna" rosé
2019 Mission "Hernan"
2019 Petit Manseng "Milk Fed 2" orange vin
Hade varit kul, men som vanligt händer allt i Stockholm och vi lantisar och sillstrypare får titta på. :( ;)
 
Toppen