Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nubbe

Bubblaren

Medlem
Midsommar närmar sig - en anledning att se över nubbeutbudet!

Kollade av vad jag har i förrådet, fann bara Hallands fläder. Visserligen hyfsat gott men söker ngt som bättre passar till den rökta och gravade laxen i midsommar.

Vad passar bäst tycker ni?

Vilken favorit har ni?
 

Per Stade

Lege artis
SV: Nubbe

Det finns alltid en anledning till att en del blir
klassiker: Aalborg Jubilæums Akvavit, Løitens Linie Akvavit
och svenska Herrgårds Aquavit är helt enkelt några av
de bästa.
Passar utmärkt till både rökt och gravad lax.
 

J.S.

Medlem
SV: Nubbe

Mmm.....OP blir det helt klart till midsommar och lite hemgjort svartvinbärsbrännvin förstås :p
 
Trådskapare
B

Bubblaren

Medlem
SV: Nubbe

J.S. skrev:
Mmm.....OP blir det helt klart till midsommar och lite hemgjort svartvinbärsbrännvin förstås :p

Köpebär?? :p

Hittade ett okänt brännvin i kylskåpsdörren, förmodligen några ädla droppar jag förra året "brygt" själv.
 

J.S.

Medlem
SV: Nubbe

Bubblaren skrev:
Köpebär?? :p

Hittade ett okänt brännvin i kylskåpsdörren, förmodligen några ädla droppar jag förra året "brygt" själv.

Nää... från egen buske faktiskt ;)
 
Toppen