Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Ny kommunikationsdirektör på SS

Elvis

Medlem
SV: Ny kommunikationsdirektör på SS

1988-1994 Pressansvarig, Kooperativa Förbundet.
1986-1988 Informationssekreterare, Civildepartementet.

Han verkar ha partibok i alla fall.
 

Elvis

Medlem
SV: Ny kommunikationsdirektör på SS

Jag erkänner att när jag ser ett cv från en som gjort karriär i statlig tjänst, hos Kooperativa förbundet och i ett halvstatligt företag som SAS så tänker jag direkt "partibok". Så fördomsfull är jag. :)
 
Trådskapare
B

Bubblaren

Medlem
SV: Ny kommunikationsdirektör på SS

Elvis skrev:
Han verkar ha partibok i alla fall.

Partibok!! ;D

Så var det där med fantasier igen ;)
Det är lätt att göra sina tolkningar. Har själv 8 år i Landstinget, 17 i statliga myndigheter (bla FM) och dryga 4 som egenföretagare - säkert kan det komma fantasier ur den CV´n också.

Men jag fantasierar jag med, bra är väl bara att veta NÄR man gör det. Min fantasi är överensstämmande med shorepower när det gäller Andris.

Känner jag nämnde kommunikationsdirektör så kommer han höra sig för vad vi tycker och tänker :)
 

hampus86

Medlem
SV: Ny kommunikationsdirektör på SS

Kan meddela att iaf en anställd på bolaget inte har partibok...jag ;D. Dock är jag ju bara en simpel helgarbetare och lär inte bli mer än så. Har andra karriärplaner ;D(dessutom har jag nog alldeles för mycket egen vilja och drömmar för att passa in på någon högre post inom företaget).
 

Öhman

Medlem
SV: Ny kommunikationsdirektör på SS

Ordföranden i Sommelierföreningen Göran Klintberg har blivit anställd som inköpare. Lite förvånande kanske.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Ny kommunikationsdirektör på SS

Öhman skrev:
Ordföranden i Sommelierföreningen Göran Klintberg har blivit anställd som inköpare. Lite förvånande kanske.

Jag läste det precis. Jag gillar Göran, men det gjorde mig lite illamående.
 

Öhman

Medlem
SV: Ny kommunikationsdirektör på SS

Krug skrev:
Jag läste det precis. Jag gillar Göran, men det gjorde mig lite illamående.

Göran är juste, men han lär ju bli ordentligt bakbunden som ordförande i föreningen om han jobbar på Systembolaget.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Ny kommunikationsdirektör på SS

Öhman skrev:
Göran är juste, men han lär ju bli ordentligt bakbunden som ordförande i föreningen om han jobbar på Systembolaget.

Han skickade ut et mail till föreningsmedlemmarna igår där han förklarade lite mer. Har du läst det? Annars kan jag skicka det som ett PM.
 
Toppen