Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Ny styrelseordförande för Systembolaget

Elvis

Medlem
Jag har svårt att tro att en journalist på en Systembolagsvänlig tidning skulle ha hittat på formuleringen "naiva centerpartister". Trams. Bra av Accent att inte ändra citatet i alla fall.
 

Elvis

Medlem
Den där artikeln i Accent som @Larseman hittade inspirerade mig till ett blogginlägg om Systembolaget och när jag gjorde lite research hittade jag den här intervjun på Youtube. Det är Paul Baines, professor i politisk marknadsföring vid Cranfield University, som intervjuar Fredrik Thor, varumärkeschef på Systembolaget. Är det inte lite komiskt att en professor i politisk marknadsföring intresserar sig för Systembolagets kampanjer? Han är för övrigt författare till en bok som heter Propaganda som kom ut 2013 men jag vet inte om han använde något material om Systembolaget i den.
 
Trådskapare
A
Den där artikeln i Accent som @Larseman hittade inspirerade mig till ett blogginlägg om Systembolaget och när jag gjorde lite research hittade jag den här intervjun på Youtube. Det är Paul Baines, professor i politisk marknadsföring vid Cranfield University, som intervjuar Fredrik Thor, varumärkeschef på Systembolaget. Är det inte lite komiskt att en professor i politisk marknadsföring intresserar sig för Systembolagets kampanjer? Han är för övrigt författare till en bok som heter Propaganda som kom ut 2013 men jag vet inte om han använde något material om Systembolaget i den.

Och här är länken till Elvis utmärkta inlägg i debatten
 
Trådskapare
A
Tack! Det verkar som om många har hittat inlägget också - har aldrig haft så många läsare så snabbt av ett inlägg på bloggen.
Skulle tippa att detta är en del av förklaringen. Mattias mest då han har runt 12.000 följare.

Capture.JPG


Capture.JPG

Capture.JPG
 

Elvis

Medlem
Ja, en tredjedel av trafiken kommer från Mattias Svenssons tweet. Hittade just lite statistikfunktioner på Blogger.
 
Toppen