Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Ny toppen-Madeira på g

Foodcoma

Medlem
Jag kan inte se att släppet till 1 dec är klickbart än,,,,-hur kunde du öppna upp denna länk?
Du kan även se det genom att klicka på ”sök” på Systembolagets hemsida. Sen filtrera på ”kommande lanseringar 1 december” + sortiment och då välja t.ex. tillfälligt sortiment.
 
Trådskapare
Bastardo

Bastardo

Medlem
Du kan även se det genom att klicka på ”sök” på Systembolagets hemsida. Sen filtrera på ”kommande lanseringar 1 december” + sortiment och då välja t.ex. tillfälligt sortiment.
Vad bra, då har jag inte avslöjat någonting som kanske var ’superhemligt’ … ;)
Det är nog ett gott starkvin, men priset är lite för saftigt för mig personligen. Men har man stadd i kassan är det nog inget överpris för ett sånt vin. Jag gillar söt Madeira och köper sånt när man blir sugen. igen.
 
Toppen