Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Ny version av vår programvara

Igår la jag på en ny version av vår programvara som primärt löser en del problem:
  • Dubbla poster
  • Lite småfel som förhoppningsfullt ni inte ser
  • Snabbare editor för mobiler/plattor
Hoppas att det inte är några problem som uppstått i samband med den. Isåfall, som vanligt, lägg gärna in en fråga under "Rapportera fel med forumet"

Vad vi väntar på är en större förändring som kommer om ca 1-1.5 månader med bland annat följande förändringar

  • Automatisk rotering av bilder från exempelvis mobiler
  • Nya smiles
  • Inloggning med Twitter
  • Nya märkord då man skriver inlägg. Tabeller (finns idag men blir "standard"), spoiler och lite annat
  • Snabbare editor för att ytterligare öka möjligheten för användare som kommer in via mobiler
  • Citera från flera inlägg
  • med mera
 

Mattias Schyberg

Administratör
Igår la jag på en ny version av vår programvara som primärt löser en del problem:
  • Dubbla poster
  • Lite småfel som förhoppningsfullt ni inte ser
  • Snabbare editor för mobiler/plattor
Hoppas att det inte är några problem som uppstått i samband med den. Isåfall, som vanligt, lägg gärna in en fråga under "Rapportera fel med forumet"
Vad vi väntar på är en större förändring som kommer om ca 1-1.5 månader med bland annat följande förändringar
  • Automatisk rotering av bilder från exempelvis mobiler
  • Nya smiles
  • Inloggning med Twitter
  • Nya märkord då man skriver inlägg. Tabeller (finns idag men blir "standard"), spoiler och lite annat
  • Snabbare editor för att ytterligare öka möjligheten för användare som kommer in via mobiler
  • Citera från flera inlägg
  • med mera
Mycket nytt och trevligt där, ser framemot implementeringen!

En sak jag önskar vid citering är att enkelt kunna selektera enskilda delar av ett citat genom att markera önskad text och sedan trycka på "svara". Som det är nu måste man (så vitt jag vet) gå in och redigera bort oönskade delar, vilket blir lite onödigt krångligt.
 
Last edited:
Trådskapare
A
Mycket nytt och trevligt där, ser framemot implementeringen!

En sak jag önskar vid citering är att enkelt kunna selektera enskilda delar av ett citat genom att markera önskad text och sedan trycka på "svara". Som det är nu måste man (så vitt jag vet) gå in och redigera bort oönskade delar, vilket blir lite onödigt krångligt.

OK, ska titta på det. Blir inte före vi lagt på en nya versionen för att inte bromsa den. Beror också på hur många som gillar det här inlägget. Ju fler som gillar det, ju fler vet jag vill ha funktionen att kunna välja ut delar.
 

Mattias Schyberg

Administratör
OK, ska titta på det. Blir inte före vi lagt på en nya versionen för att inte bromsa den. Beror också på hur många som gillar det här inlägget. Ju fler som gillar det, ju fler vet jag vill ha funktionen att kunna välja ut delar.
Det är inte viktigt på något vis, men trevligt, speciellt när man använder mobil där redigering är lite bökigare. :)
 
Toppen