Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nya sideways (något smalare kanske)...

Trådskapare
A

Andreas L

Medlem
SV: Nya sideways (något smalare kanske)...

Jag vet inte exakt, resten av filmen kommer att spelas in under hösten och den släpps till början av 2010.
 

Öhman

Medlem
SV: Nya sideways (något smalare kanske)...

Andreas L skrev:
Jag vet inte exakt, resten av filmen kommer att spelas in under hösten och den släpps till början av 2010.

Aaaah. Den är inte klar. Förklarar bristen på info på nätet. Då har man nå't att se fram emot.
 

Lando

Medlem
SV: Nya sideways (något smalare kanske)...

Wow, ser grymt lovande ut, ser fram emot den! Undrar om den kan gå upp på bio i Sverige.
 

CH

Medlem
SV: Nya sideways (något smalare kanske)...

Verkar väldigt spännande, ser fram emot denna när den är klar.
 

anders

Medlem
SV: Nya sideways (något smalare kanske)...

Det verkar dock som att man brände merparten av budgeten på att filma häftigt. Rollistan såg onekligen ganska beskedlig ut så gagerna kan troligen hållas låga. Stellan Skarsgård var upptagen så man tog vad man hittade... ;D Kan vi förvänta oss ett namnbyte nu till Brad Larsson? Jag ser dock skrämmande nog Andreas Pitt framför mig. :D
 
Trådskapare
A

Andreas L

Medlem
SV: Nya sideways (något smalare kanske)...

Fast till en av rollerna behöver vi en galen vetenskapsman - och vem kunde vara bättre lämpad än du? :D
Gage - sin egen vikt i Malbec :eek:
 

anders

Medlem
SV: Nya sideways (något smalare kanske)...

Andreas L skrev:
Gage - sin egen vikt i Malbec :eek:

Det blir fan inte billigt. :D Det är dessutom bättre betalt än förra gången, då fick jag min vikt i Pinotage. ;D
 
SV: Nya sideways (något smalare kanske)...

Hittade någonsin Charlie Arturaola sin själ igen så filmen kunde slutföras? Har inte sett något mer än trailern men vi hade ju en svensk statist med i filmen, han kanske vet mer eller är det någon annan som vet?
 
Toppen