Nya Zealand 2013 - upp- och nersnack

Diskussion i 'Vin' startad av Skrutt, 22 januari 2015.

1. Mattias Schyberg

Mattias Schyberg Administratör

Du får helt enkelt se vad påskharen har med sig om ett par veckor. ;)

2. Vino fino

Vino fino Medlem

Jag drömmer mardrömmar om att den förklädde påskharen slamrar ned en box Wanted Zin i bordet... och utsätter mig för blindprovning.

Larseman gillar detta.
  3. gece

gece Man vänjer sig.

PN kanske behöver ett häftigare namn för att tilltala den stora massan. "Wanted Pin" klingar väl bra?

Larseman och Vino fino gillar detta.
  4. Gurto

Gurto Medlem

Eller bara en fräsig musikvideo :)

chambertin, kayaker, gece och 2 andra gillar detta.
  5. Gurto

Gurto Medlem

NBC blockar! Konspiration mot PN av Zin-maffian! Här kommer kampsången utan rörliga bilder :D

gece gillar detta.
  6. Skrutt

Skrutt Medlem

idag blev det
    till att testa 2013 Ata Rangi Crimson PN och den bjöd på en del fina pinottoner men syran var för slapp för att det ska kunna nå nittistrecket.
    86-87p
    Edit: Drack utan mat.

Last edited: 27 mars 2015
    Mattias Schyberg och Larseman gillar detta.
  7. Skrutt

Skrutt Medlem

Dag två och ny dagsform. Idag känner jag vad som finns snarare än vad som fattas. Riktigt sval temp. hjälper mot de klena syrorna till den grad att det blir ganska fräscht.

87-88p

8. StefanAkiko

StefanAkiko Pendeldricker Tokyo, London, Stlm och Umeå

Jag är på goda grunder misstänksam mot alla muppkorkar och har aldrig farit illa av en skruvis. För att få perspektiv, så var vår 2003 enkla Felton Road riktigt bra och helt utan "med-automobil-över-30km/h-kommer-blodet-strömma-ur-ögon-och-öron-kommentarer" vid stora PN-övningen i Stlm nu senast. Samt att jag kommer smyga in en 2001 skruvad Dead Arm i någon ung Shiraz-flight vad det lider.

Känner mig fö inte det minsta stressad över den flaskan :)

...och två unga korkar vid bubbelprovningen i Umeå tidigare i år levererade TCA och TCB mer än vad som är romantiskt ens av 1000 plopp. Och minst en PN-flaska i Stlm ****ade på oss närvarande med sina äckelaromer.

*huh*

Last edited: 12 april 2015

Dela sidan