Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Ostbågsfudge?

Elvis

Medlem
SV: Ostbågsfudge?

Ostbågar är vidriga som de är - att folk ens kan komma på tanken att göra fudge av dem? Eller doppa dem i choklad? Jag får kväljningar. :'(
 

Bubblaren

Medlem
SV: Ostbågsfudge?

Bra, då vet vi att Elvis, shorepower, Jilly och Vintjej inte är gravida 8)

Tycks ju i det däringa forumet bara vara gravida som tyckte det lätt gott.
 

sunqan

Vinös
SV: Ostbågsfudge?

Men.. Ostbågar är ju jättegott (olw), chokladfondue är ju jättegott, och champagne är ju jättegott... Så varför skulle inte en kombination vara superb?

Och nej, jag är inte heller gravid, även om vissa saker pekar åt det hållet. (jag skulle aldrig slutat snusa)

-anders
 
Trådskapare
V

vintjej

Medlem
SV: Ostbågsfudge?

Tack alla, för vänliga ord.
Men ryktet om min graviditet och byte av forum är betydligt överdrviet.
Jag har helt enkelt haft sjukt mycket att göra med nytt jobb,förra året (2 st).
Nu sitter jag som färsking på mitt nya jobb och har lite tid emellan möten och projektledande.:)
Vinbloggen har också mer eller mindre självdött däravoch snart börjar skriverier av en annan typ.
Särskilt det här roar mig:
"jag har till och med skrivit in till OLW med förslag på ny produkt, chokladdoppade ostbågar!
det låter kanske äckligt för vissa men det är gott!"
*Ser framför mig hur OLW har satt upp brevet på anslagstavlan, så hela företaget kan få sig ett gott skratt.*
 
SV: Ostbågsfudge?

vintjej skrev:
Tack alla, för vänliga ord.
Men ryktet om min graviditet och byte av forum är betydligt överdrviet.
Jag har helt enkelt haft sjukt mycket att göra med nytt jobb,förra året (2 st).
Nu sitter jag som färsking på mitt nya jobb och har lite tid emellan möten och projektledande.:)
Vinbloggen har också mer eller mindre självdött däravoch snart börjar skriverier av en annan typ.
Särskilt det här roar mig:
"jag har till och med skrivit in till OLW med förslag på ny produkt, chokladdoppade ostbågar!
det låter kanske äckligt för vissa men det är gott!"
*Ser framför mig hur OLW har satt upp brevet på anslagstavlan, så hela företaget kan få sig ett gott skratt.*
Roande kunder är ju aldrig fel ;D
 
Trådskapare
V

vintjej

Medlem
SV: Ostbågsfudge?

shorepower skrev:
Roande kunder är ju aldrig fel ;D

Nej, sådana har man ju sett sin beskärda del av,när man jobbadepå vinbutiken (regeringsgatan). Och även orande sådana.;)
 

Jos

Medlem
SV: Ostbågsfudge?

vintjej skrev:
Tack alla, för vänliga ord.
Men ryktet om min graviditet och byte av forum är betydligt överdrviet.
Jag har helt enkelt haft sjukt mycket att göra med nytt jobb,förra året (2 st).
Nu sitter jag som färsking på mitt nya jobb och har lite tid emellan möten och projektledande.:)
Vinbloggen har också mer eller mindre självdött däravoch snart börjar skriverier av en annan typ.
Särskilt det här roar mig:
"jag har till och med skrivit in till OLW med förslag på ny produkt, chokladdoppade ostbågar!
det låter kanske äckligt för vissa men det är gott!"
*Ser framför mig hur OLW har satt upp brevet på anslagstavlan, så hela företaget kan få sig ett gott skratt.*

Och den tiden väljer du att lägga på ett forum där gravida kvinnor diskuterar ostbågsfudge...?
 
Trådskapare
V

vintjej

Medlem
SV: Ostbågsfudge?

Jos skrev:
Och den tiden väljer du att lägga på ett forum där gravida kvinnor diskuterar ostbågsfudge...?


Nope, har precis börjat kasta ett getöga på alla forum jag brukade frekventera. Inget jag ångrar. Ostbågsfudge är ju en klassiker.
Annars så har jag lagt mycket tid på att bekämpa religiösa på ostbågsfudgeforumet if you must know.:D
Förresten hittade jag dina kladdiga provninganteckningar när jag tog mig an mina liggande högar med papper.
 

Jos

Medlem
SV: Ostbågsfudge?

vintjej skrev:
Nope, har precis börjat kasta ett getöga på alla forum jag brukade frekventera. Inget jag ångrar. Ostbågsfudge är ju en klassiker.
Annars så har jag lagt mycket tid på att bekämpa religiösa på ostbågsfudgeforumet if you must know.:D
Förresten hittade jag dina kladdiga provninganteckningar när jag tog mig an mina liggande högar med papper.

Posta! ;)
 
Toppen