Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Pappajimmy missade faktura

Per Stade

Lege artis
SV: Pappajimmy missade faktura

Jag kom just ihåg att jag var och såg den här mannen föreläsa i Chicago för 1½ år sedan.
Du får gå på kurs för honom så glömmer du aldrig mer att betala en faktura i tid.
 

sunqan

Vinös
SV: Pappajimmy missade faktura

om du bor i spånga/bromma så brukar brevbäraren kunna vara behjälplig. vi var tvugna att fixa autogiro på det mesta pga av det... när jag ringde brevbäreriet för ett par år sen så var första frågan "vad står stämplat längst ner på kuveret" - "årsta" svarade jag pliktskyldigast, varvid svaret var "ja då har du ringt rätt i alla fall, men det är konstigt för ni har haft samma brevbärare i 15 år och inte nån vikarie"...
och nu har vi brörjat få brev som ska till en annan adress själva. ska jag kasta skiten, eller ska jag vänta två månader och gå 500 meter och lämna dem i "rätt" brevlåda??
 
Toppen