Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Per Morberg

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Per Morberg

Eftersom jag inte har någon tv så har jag aldrig sett detta under till matguru, jag kan tyvärr inte heller säga att jag någonsin har träffat mannen, vilket gör att jag är helt oduglig till att assistera med den "celebrity cookout" som verkar vara mången forumdeltagares dröm. Men, vi har ju Larsson! Han kanske har känningar!

Aööa de där kändisarna känner ju varandra, det vet man ju! De kanske springer på varandra kring mingelbufféerna titt som tätt!
 

Jos

Medlem
SV: Per Morberg

"Det var själva fan att man inte kan få en kastrulljävel som räcker, - jag är ju ändå min egen människa!"

;D
 

Jos

Medlem
SV: Per Morberg

Eftersom jag plöjer "Vad blir det för mat"-avsnitt tänkte jag att jag kunde bidra med lite sköna citat efterhand.

Dagens skönaste var svårt att kora, jämt upp mellan;
"..ska faktiskt ta lite dragon. Oj, jag rös till när jag sa det... fick alldeles styva bröstvårtor... - Vad säger jag för någonting!? Helt omöjligt att jag sa det! Det går inte att säga det!"

Och;


""Vem skriver manus?" är det någon som frågar ibland. Hahaha... Jävla idioter!"
 
Toppen