Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Piemonte

Allaboda

Medlem
Ska till Piemonte i augusti och undrar om ni har några tips på bra restauranger, bra producenter mm ett besöka.
Boende är redan fixat.

Och sista frågan_ kan man skicka hem vin med DHL eller liknande om man inte får med allt på planet?
 
SV: Piemonte

Allaboda skrev:
Ska till Piemonte i augusti och undrar om ni har några tips på bra restauranger, bra producenter mm ett besöka.
Boende är redan fixat.

Och sista frågan_ kan man skicka hem vin med DHL eller liknande om man inte får med allt på planet?
Det går alldeles utmärkt att skicka med DHL eller liknande, men det är inte alls gratis.
 

chambertin

Medlem
SV: Piemonte

Allaboda skrev:
Ska till Piemonte i augusti och undrar om ni har några tips på bra restauranger, bra producenter mm ett besöka.
Boende är redan fixat.

Och sista frågan_ kan man skicka hem vin med DHL eller liknande om man inte får med allt på planet?
Har bara besökt två producenter där så det är kanske inte så mycket referenser att komma med.
En trevlig restaurang jag åt på när jag var där var l'Osteria del Vignaiolo i Santa Maria (http://www.la-morra.it/site.aspx?p=247)
Om du går in på www.viamicehlin.co.uk och söker på restauranger i La Morra eller Alba så hittar du många bra tips på restauranger där.
Har en karta över La Morra med många adresser och telefonnummer till producenter som jag kan maila över till dig om du vill.
 
Toppen