Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Present för alla Andreas Larsson älskare

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Present för alla Andreas Larsson älskare

Hörde jag någon säga Sell-Out?

Klart du måste ta in dem! Jag menar låt honom inte gå fri! Låt hånandet starta!
 

anders

Medlem
SV: Present för alla Andreas Larsson älskare

Ja, om det inte är ok att använda sådana NU vid dekanteringen på sommelierföreningens intagningsprov då kommer det aldrig bli det... :D
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Present för alla Andreas Larsson älskare

Jag träffade Larsson igår och han hävdar att han aldrig har sett de här grejerna, det var någon firma som han tagit fram viner åt som gjort dem. Jag hävdade naturligtvis att han sålt sig!
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Present för alla Andreas Larsson älskare

anders skrev:
Nu väntar vi bara på BiB-överdragen med Larsson på. ;D

...eller varför inte en "Happy Cat" flaska utformad som en ministaty i form av AL fylld med samma billiga Liebfraumilch eller vad det nu är för sörja i kattfan?

(AL får som vår störste offentlige person här finna sig i våra smädelser)
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Present för alla Andreas Larsson älskare

anders skrev:
Nu väntar vi bara på BiB-överdragen med Larsson på. ;D

BIB överdragen Larsson? Det är väl mest hela tiden tycker jag, mången Gredos har filtrerats genom den högklassiga kroppen!
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Present för alla Andreas Larsson älskare

Krug skrev:
BIB överdragen Larsson? Det är väl mest hela tiden tycker jag, mången Gredos har filtrerats genom den högklassiga kroppen!

Ja, apropå Gredos, skulle vi inte dela på en pall och låta Larsson följa vinets utveckling från odrickbar spritad saft till dito vinäger? Det kan vara värt ett par kronor.
 
Toppen