Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Prisfråga och till salu: vinlagringsskåp Climadiff CLV 122M

perini

Medlem
Hej, jag är ny på forumet och tänkte starta med en säljannons - och en prisfråga om det är ok med rådande vett och etikettsregler?!

Jag har genom ett arv fått ett vinlagrinsskåp som jag absolut inte har plats för. Det är ett skåp av märket Climadiff CLV 122M med plats för 142 flaskor. Skåpet har måtten höjd 107 cm, bredd 62 cm, djup 71 cm. Av vad jag kan se och förstå är det helt felfritt utan anmärkningar och köpt "för några år sedan" enligt uppteckning i dödsbo.

Skåpet finns på Kungsholmen i Stockholm.

Jag har verkligen ingen aning om vad ett rimligt pris att begära är, och skulle starkt uppskatta lite vägledning och tips, samt gärna bud om någon är intresserad.
 

Attachments

  • IMG_1689.jpg
    IMG_1689.jpg
    44,7 KB · Visningar: 84

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Det är ett bra kvalitet skåp!
Kostat nog ny 10-15k.
Jag hade nog lagt ut den för 5k och varit nöjd med det
 
Trådskapare
P

perini

Medlem
Tack för informationen, uppskattas!

Ja 5000 kr skulle jag vara nöjd med, så det låter som ett bra pris att sätta ut på marknaden.

Jag är som sagt lite ny på detta forum och vet inte hur aktiv köp/sälj-marknaden är här. Min erfarenhet från andra specialintressen är att det blir en mer seriös dialog mellan köpare och säljare på denna sortens forum än på Blocket och FB Marketplace, så jag säljer den helst här om nu någon är intresserad!
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Huvudregeln är att annonser inte är tillåtet men tillåts om det uppenbart gynnar medlemmarna vilket det gör om någon medlem vill ha och får skåpet.:)

Från FW:s användaravtal:
Annonser är förbjudet i det allmänna forumet Forumet har en speciell sektion för leverantörer och producenter. I denna sektion är det tillåtet att presentera sortiment , evenemang och andra aktiviteter. Det krävs separat registrering för att få denna rättighet För den övriga delen är det helt förbjudet att posta reklam) Den som postar reklam blir automatiskt avstängd, utan varning. Det är dock tillåtet att nämna tips på bra företag när diskussionen kräver det. Det är tillåtet att ha en länk till sin egen webbplats i sin signatur (förutsatt att den inte är en kommersiell eller bryter Handel av varor och tjänster är förbjudet, med undantag för inlägg som uppenbart gynnar användarna. Detta är ett diskussionsforum, respektera detta!
 
Toppen