Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Provning av Jacquesson

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Provning av Jacquesson

moos skrev:
Detta är vad jag kan få tag på inom rimlig tid.

Jacquesson Cuvée 735 på Magnum/Helpava.

Jacquesson Cuvée 733 på Magnum.

Jacquesson Aviz Grand Cru Récolte 2000 Helpava.

Jacquesson Millésime Brut 2002.

Ser ut som aktuellt Jacquesson-sortiment hos 'polet... :)
 

CH

Medlem
SV: Provning av Jacquesson

Ser helst att vi håller oss till Lieux-Dits från de båda och inleder med 735 och Initial. Finns många andra vs. som man kan lägga till men ser helst att fokus ligger på just deras Lieux-Dits och att det inte blir ett vinferno.
 
Trådskapare
A
SV: Provning av Jacquesson

CH skrev:
Ser helst att vi håller oss till Lieux-Dits från de båda och inleder med 735 och Initial. Finns många andra vs. som man kan lägga till men ser helst att fokus ligger på just deras Lieux-Dits och att det inte blir ett vinferno.
Det är tanken at vi ska ha en ren provning
 

MD

Medlem
SV: Provning av Jacquesson

De enda flaskorna jag äger är de som släppts nyligen på bolis men finns det en plats över och datumet passar så ställer jag upp med antingen lämpligt vin alt cash.

/Marcus
 
Toppen