Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Provningar, utbildningar och masterclass videoströmmat

JonasBo

Medlem
Hej.
Jag har länge sökt efter en bra vlog, utbildning eller liknande där man kan fördjupa sig i vinregioner via strömmat media men har inte riktigt hittat ngt bra. Visst finns det karismatiska profiler som går att hitta (två engelskattyper som bara fnittrade på Youtube) men det blir ofta (imho) bara på ytan och kan bli flamsigt.
En youtubeversion av Vinpratarna kanske vore ngt :)

Någon som har ngt tips, så tar jag gärna emot det. Kan t o m tänka mig att betala om det håller ngn form av rimligt hög lägstanivå. ;)
 
Toppen