Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Rabatter och erbjudanden

matage

Medlem
Är det nån med mer erfarenhet än vad jag har som kan dela lite info om Philipsons leveranser?
Hemsidan står bara och tuggar om jag vill gå in på min order.
Jag har ett bekräftelsemail från den 8'e på ordern men ingen indikation på leveransdatum eller speditör.
 

Pontus

Medlem
Är det nån med mer erfarenhet än vad jag har som kan dela lite info om Philipsons leveranser?
Hemsidan står bara och tuggar om jag vill gå in på min order.
Jag har ett bekräftelsemail från den 8'e på ordern men ingen indikation på leveransdatum eller speditör.
Maila vid oklarheter, dom svarar snabbt. Alternativt chatta, funkar också bra.
 

Martin F

Medlem
Är det nån med mer erfarenhet än vad jag har som kan dela lite info om Philipsons leveranser?
Hemsidan står bara och tuggar om jag vill gå in på min order.
Jag har ett bekräftelsemail från den 8'e på ordern men ingen indikation på leveransdatum eller speditör.
Du får säkert ett sms från speditören för att välja leveransdatum snart. Köper ofta från dem utan problem.
 

FredrikC

Medlem
Är det nån med mer erfarenhet än vad jag har som kan dela lite info om Philipsons leveranser?
Hemsidan står bara och tuggar om jag vill gå in på min order.
Jag har ett bekräftelsemail från den 8'e på ordern men ingen indikation på leveransdatum eller speditör.
Jag har fått hemleverans med Bring alla gånger utan problem.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Speak of the devil - Jag skickade dem ett meddelande nu på morgonen över morgonkaffet och 5 minuter efter jag klickat "send" fick jag SMS från Bring :D
Om man kikar på deras leveransvillkor så stod det att meddelande om leverans uteblir till Sverige och att speditören kommer kontakta en när det är dags för leverans.
Fick samma sak jag imorse ;D
 

Thirsty

Smygnykterist
Är det någon som testat Guigal La Mouline 2008? Enligt betyg på Guigal La Mouline 2008 så är det den sämsta alternativt näst sämsta årgenen som släppts sedan 70-talet. Rea i all ära, men är det dumsnållt att köpa den bara för att den är nedsatt i pris jämfört med andra årgångar eller presterar den bra ändå? :confused:
 
Toppen