Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Råd till en god vän på kryssning gällande Bourgogne

Thirsty

Smygnykterist
På min app får jag avståndet till 3,7 kilometer, så hur kan den kosta 240 kronor? Eller är du kanske en taxichaufför som vet vad det kostar exakt? Alternativt, att inte appen är så bra med avstånd som människor som bor i stan … :) Jag använder MAPS.ME, alternativt enligt hitta.se/ Vägbeskrivning: Kör 3.73 km i 13 min. Det borde inte kunna kosta 240 kronor ens i Stockholm. Och min vän är inte så priskänslig.
Kör inte taxi (men åker taxi ca fem dagar i veckan), checkade dock med Taxi Stockholm appen. Notera att det skiljer i pris beroende på dag och tidpunkt men ja, det är ett normalpris för den sträckan. Möjligen lite billigare med rullande taxameter.
 
Toppen