Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Råkultur

R.P

Medlem
SV: Råkultur

Maten måste vara gudomlig då du envisas med att gå tillbaka trots kass service...det såg bra ut på bilden, men efter ett sånt bemötande 2ggr innan så hade jag aldrig någonsin satt min fot där igen, oavsett hur god maten var.
 
SV: Råkultur

Man får verkligen säga att Supra ger Råkultur en chans. Nu verkar ju det vara så att servicen inte är prioriterat och det är väl något man får ta hänsyn till om man vill gå dit.

Personligen är servicen en viktigt del för mig. Jag är inte ute efter perfekt service och förstår att det kan uppstå problem men vad som krävs är att man tar problem på allvar, ber om ursäkt, ställer in en extra maträtt på bordet, frågar extra när man går , har en positiv attityd etc. Personalbrist är väl i dagens samhälle oftast ett kroniskt problem så det hänger ju helt på den personal man har. Personalen i sin tur är beroende av ledningen. Vet inte var det brister på Råkultur eller om det är så att mindre bra service är en del av konceptet.

Då maten verkar riktigt bra och jag har hört detsamma från många personer så gäller väl Elvis och NpUs råd: avhämtning
 

Andreas L

Medlem
SV: Råkultur

Jag har fått utmärkt service där, de tar alltid fram stora vinlistan som är ytterst moderat prissatt, maten är toppen, bland den bästa sushin man får i Sverige, dock så har de långt kvar till den nivån man får i Norge.
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Råkultur

Andreas L skrev:
Jag har fått utmärkt service där, de tar alltid fram stora vinlistan som är ytterst moderat prissatt, maten är toppen, bland den bästa sushin man får i Sverige, dock så har de långt kvar till den nivån man får i Norge.
Det låter som du är känd kund :) Kul att du är nöjd.
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Råkultur

Here we go again...

Jag kan tydligen inte låta bli Råkultur ;D och tur är väl det.

Efter en lunch på Matbaren så blev det middag på Råkultur, inte alls planerat utan japanskt kändes bara helrätt och vi bodde i krokarna så...

Fullsmockat, men nästan utan kö så placering gick snabbt. Tackade nej till barstolarna och fick sitta i soffan.

Servicen var markant bättre vilket är ett stort plus, nu var den acceptabel även om stället skulle må bra av en extra både i servitris och i kök.
Har dålig koll på vilka som jobbar där, men kände igen en person i vilket fall.

Sällan jag beställer så att jag inte kan äta upp allt, men fick lämna en rulle det gick bara inte att få ner den ;D

Mycket gott! Hoppas servicenivån håller i sig.
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Råkultur

Andreas L skrev:
dock så har de långt kvar till den nivån man får i Norge.

Kan man be om en separat tråd med norska tips? Bitte
 
SV: Råkultur

SUPRA skrev:
Here we go again...

Jag kan tydligen inte låta bli Råkultur ;D och tur är väl det.

Efter en lunch på Matbaren så blev det middag på Råkultur, inte alls planerat utan japanskt kändes bara helrätt och vi bodde i krokarna så...

Fullsmockat, men nästan utan kö så placering gick snabbt. Tackade nej till barstolarna och fick sitta i soffan.

Servicen var markant bättre vilket är ett stort plus, nu var den acceptabel även om stället skulle må bra av en extra både i servitris och i kök.
Har dålig koll på vilka som jobbar där, men kände igen en person i vilket fall.

Sällan jag beställer så att jag inte kan äta upp allt, men fick lämna en rulle det gick bara inte att få ner den ;D

Mycket gott! Hoppas servicenivån håller i sig.

Om Supra kan man säga mycket, men du ger inte upp iallafall. Kul att det blev bra denna gång. Maten ska ju vara väldigt bra
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Råkultur

Tog en lunch deluxe på uteserveringen igår. På onsdagar har de Langoustin, mycket smaskigt.
Helt okej service, och mycket bra mat.
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
Lunch igen. (650 kr) :D

Mycket folk, men inte fullt. Bra service, några nya ansikten men många bekanta.

Langoustiner på onsdagar :) de har bytt lite i menyerna.

Körde sashimi, strutar och specialsushi. Mycket gott!
Nöjd.
 
Toppen