Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

REA på Fredsgatan och Vassa Eggen bl a!

Trådskapare
V

vintjej

Medlem
SV: REA på Fredsgatan och Vassa Eggen bl a!

ae skrev:
Kom att tänka på klassikern (kommer inte ihåg vilken rest. som skrev det) "Vinerna är noga utvalda av våra somalier". bland det roligaste som skrivits på en meny.

Jag har för mig att det var en krog i Uppsala? Upplnadia el något sån't?
Jag önskar at jag hade sparat den bilden.
 

Öhman

Medlem
SV: REA på Fredsgatan och Vassa Eggen bl a!

ae skrev:
Kom att tänka på klassikern (kommer inte ihåg vilken rest. som skrev det) "Vinerna är noga utvalda av våra somalier". bland det roligaste som skrivits på en meny.

Stadshotellet i Uppsala.
 
Trådskapare
V

vintjej

Medlem
SV: REA på Fredsgatan och Vassa Eggen bl a!

Bubblaren skrev:
Vad sägs om att göra hänga i baren samtidigt?

Jag gillar den idén. Jag bor ju nästgårds också. Vi kan grunda hemma hos mig.:)
 

Bubblaren

Medlem
SV: REA på Fredsgatan och Vassa Eggen bl a!

vintjej skrev:
Jag gillar den idén. Jag bor ju nästgårds också. Vi kan grunda hemma hos mig.:)

Haha... vilken kväll hade du tänkt dig? Vet du när den nämnda REAN infaller??

Ska pojkarna få följa med tycker du.... eller blir de för okoncentrerade då ;D
 
Trådskapare
V

vintjej

Medlem
SV: REA på Fredsgatan och Vassa Eggen bl a!

Bubblaren skrev:
Haha... vilken kväll hade du tänkt dig? Vet du när den nämnda REAN infaller??

Ska pojkarna få följa med tycker du.... eller blir de för okoncentrerade då ;D

Jag är öppen för förslag va gäller kväll. B pratade i presens "F12 REAr ut sina viner nu."
Ptja, det kan dom väl få. Fast då kan de ju inte vara sig själva, eller hur det var.;)
 

Bubblaren

Medlem
SV: REA på Fredsgatan och Vassa Eggen bl a!

vintjej skrev:
Jag är öppen för förslag va gäller kväll. B pratade i presens "F12 REAr ut sina viner nu."
Ptja, det kan dom väl få. Fast då kan de ju inte vara sig själva, eller hur det var.;)

Jag kan faktiskt alla kvällar fr o m imorgon och en vecka framåt! Välj du...

Såklart pojkarna får följa med, då kan vi dricka mer ;D
 
Trådskapare
V

vintjej

Medlem
SV: REA på Fredsgatan och Vassa Eggen bl a!

Bubblaren skrev:
Jag kan faktiskt alla kvällar fr o m imorgon och en vecka framåt! Välj du...

Såklart pojkarna får följa med, då kan vi dricka mer ;D

Ledsen att jag varit seg med att svara. Jag drabbades av någon konstig influensa, eller magsjuka i lördags natt.
Har inte kunnat tänka på mat och dryck. Jag tror att jag kan tidigast fredag den här veckan.
 

Bubblaren

Medlem
SV: REA på Fredsgatan och Vassa Eggen bl a!

vintjej skrev:
Ledsen att jag varit seg med att svara. Jag drabbades av någon konstig influensa, eller magsjuka i lördags natt.
Har inte kunnat tänka på mat och dryck. Jag tror att jag kan tidigast fredag den här veckan.

Ingen fara, även jag drabbad (se annan tråd). Om jag är pigg på fredag så kan det vara en bra plan. Låtom oss se hur våra kroppar lyckas under veckan.

Är det ngn mer som tänker hänga med?
 
Trådskapare
V

vintjej

Medlem
SV: REA på Fredsgatan och Vassa Eggen bl a!

Bubblaren skrev:
Ingen fara, även jag drabbad (se annan tråd). Om jag är pigg på fredag så kan det vara en bra plan. Låtom oss se hur våra kroppar lyckas under veckan.

Är det ngn mer som tänker hänga med?

Som du kanske såg i en annan tråd så har jag magkatarr. Jag får inte dricka vin på en vecka.:(
Prova ja, dricka nej.
 
Toppen