Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Restaurang i Umeå

baum

Medlem
Last edited:

IsKr

Medlem
Har varit på köksbaren och det har varit bra, men det är iaf två år sedan. Var på harlequin i somras när jag och familjen stannade till efter en sväng söderut. Fick klart godkänd och bra service.
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Alltid bättre anordna en vinafton med de lokala förmågorna. Det finns fantastiska källare i Umeå, liksom matlagningskapacitet! Restaurangutbudet är, tyvärr, åt hållet påvert. Att vara ambitiös restauran i Umeå är på en annan skala än i Tokyo.

Rekommenderar således varmt vinferno alla dagar i veckan 🥳
 
Trådskapare
LeroyHilarious
Alltid bättre anordna en vinafton med de lokala förmågorna. Det finns fantastiska källare i Umeå, liksom matlagningskapacitet! Restaurangutbudet är, tyvärr, åt hållet påvert. Att vara ambitiös restauran i Umeå är på en annan skala än i Tokyo.

Rekommenderar således varmt vinferno alla dagar i veckan 🥳
Hittar inget Vinferno i Umeå 🤷🏻‍♂️
Jobbgrej, så mer en vanlig middag än vinhedonism
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Hittar inget Vinferno i Umeå 🤷🏻‍♂️
Jobbgrej, så mer en vanlig middag än vinhedonism
Det man inte hittar kan man alltid försöka inducera mha aktiverat prefrontalt cortex 😜

Men, jobb är ju bara vad det är: viktigt.

Hoppas Umeå ger dig en stunds trivsel!
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Eftersom du är här på jobb och inte söker en forumträff (denna gång), så rekommenderar jag Köksbaren för en helhetsupplevelse med grym mat och grymt vin. Dock mycket unga viner.
Annars rekommenderar jag Gotthards, men att höra av dig till fredrik@gotthardskrog.se som är källarmästare och säga vilka flaskor du är intresserad av, och att du vill ha matchad mat till just dem istället för att enbart gå deras vanliga meny som är något weird ibland.
 
Trådskapare
LeroyHilarious
Eftersom du är här på jobb och inte söker en forumträff (denna gång), så rekommenderar jag Köksbaren för en helhetsupplevelse med grym mat och grymt vin. Dock mycket unga viner.
Annars rekommenderar jag Gotthards, men att höra av dig till fredrik@gotthardskrog.se som är källarmästare och säga vilka flaskor du är intresserad av, och att du vill ha matchad mat till just dem istället för att enbart gå deras vanliga meny som är något weird ibland.
Japp, har spanat in Köksbaren. Verkar vara rätt nivå matmässigt på det stället.
Forumträff hade ju varit riktigt trevligt, men det får bli nästa gång. Tack för tipset! :D
 
Toppen