Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Restaurangtips i Los Angeles

Elvis

Medlem
Ska lämna Asien i höst och flytta till Los Angeles. Jag åker dit på fredag för en liten scoutingresa och ska bland annat titta på boendealternativ. Är det någon som har tips på bra restauranger? Jag kommer att bo på hotell i Century City men åker gärna och ser olika delar av LA. Jag kommer att äta ensam så det behöver inte vara något romantiskt. :)
 
Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
SV: Restaurangtips i Los Angeles

Det verkar vara en trevlig blogg men han skriver bara om restauranger i San Fransisco.
 
Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
SV: Restaurangtips i Los Angeles

Ah, tack! Jag tittade bara på länken du hittade.


Spago verkar vara en intressant restaurang. Krug Rosé och Dom Ruinart 2002 på glas och mer behöver jag inte veta så nu är bord bokat! ;)
 

Dejzan

Medlem
SV: Restaurangtips i Los Angeles

Vill du ha fler bloggtips på mat i LA måste du kolla in: kevineats.com
 

baum

Medlem
SV: Restaurangtips i Los Angeles

Om du bara vill ha den bästa burgaren käka på In & Out Burger, det ligger en på Sunset Strip om jag inte minns fel.

Om du istället vill dricka en cocktail och ha en fantastisk utsikt över staden, så kolla in Yamashiro i som ligger i Hollywood Hills, dom har även hyfsad kinamat men jag gillar styrkan i cocktailsen istället :D
http://www.yamashirorestaurant.com/
 
Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
SV: Restaurangtips i Los Angeles

Tack för tipsen!


Kevineats verkar vara en blogg helt i min smak.
 
Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
SV: Restaurangtips i Los Angeles

Åt middag igår kväll på Lucques Restaurant i West Hollywood, en mycket bra restaurang. Var där med en riktig foodie som bor i Europe två månader varje år och åker runt och äter på topprestauranger. Han rekommenderade följande tre restauranger i LA (förutom Lucques då): Providence, Saam och Ink. Tre restauranger att skriva upp på "att besöka"-listan.
 
Toppen