Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Sälja vinställ?

E

Erica

Hej,
Vi vill pga flytt sälja tre vinställ - är någon intresserad? Eller har ni tips på ngn annanstans man kan sälja dem?
i rödlackad metall, plats för 200 flaskor i varje. Står på golv samt skruvas fast i väggen. Inköpta på 1Cru Vin & Antique
Säljes för 750:- per ställ eller alla tre för 2 000:-. Avhämtning i Älvsjö.
Kontakta oss gärna på PE100PE100@hotmail.com. Foton kan mailas (efter som jag inte förstår hur jag kan attacha dem här :) )
 

Helen

Medlem
Hej,
Vi vill pga flytt sälja tre vinställ - är någon intresserad? Eller har ni tips på ngn annanstans man kan sälja dem?
i rödlackad metall, plats för 200 flaskor i varje. Står på golv samt skruvas fast i väggen. Inköpta på 1Cru Vin & Antique
Säljes för 750:- per ställ eller alla tre för 2 000:-. Avhämtning i Älvsjö.
Kontakta oss gärna på PE100PE100@hotmail.com. Foton kan mailas (efter som jag inte förstår hur jag kan attacha dem här :) )
Hej Erica
Helen heter jag och det är jag som äger 1Cru Vin & Antique. Jag har en kund som jag tror skulle vara intresserad. Jag kontaktar honom på måndag när jag kommer till affären och berättar för honom att du vill sälja dina vinställ. Säljer du dem innan så är det ok.
Kram Helen
 

Bastardo

Medlem
@danryd vad fin du är! Det ligger i min natur att alltid försöka hjälpa allt och alla. Om vi alla lever efter det mottot får vi en finare värld :)
Kram :kyss:
Om man inte hittar någonting att köpa hos dig, så är man inte en riktig vinälskare! :) Jag kommer nog beställa i framtiden, det finns flera läckra tillbehör samt glas som jag är sugen på.
 

Helen

Medlem
Hej och tack Helen, det vore jättesnällt!

Mvh
Erica
Hej igen Erica. Fick ett meddelande av min kund idag, han har läst denna tråd och insett att vinställen som du har är för höga för att passa in i hans vinkällare.
Jag hoppas du hittar någon som vill köpa dem .
OBS: Till eventuell köpare vinställen går att kortas ned med hjälp av en vinkelslip / bågfil.
Mvh
Helen
 
P

Peder2

Hej,

@Erica - har efter tips från Helene på 1er Cru försökt att maila dig på den mailadress du angett angående de vinställ du vill sälja. Kanske kan du testa att kontakta mig på peder.hok@gmail.com?

/Peder
 
Trådskapare
E

Erica

Hej,

@Erica - har efter tips från Helene på 1er Cru försökt att maila dig på den mailadress du angett angående de vinställ du vill sälja. Kanske kan du testa att kontakta mig på peder.hok@gmail.com?

/Peder

Hej Peder,

Nu har jag mailat på båda dina adresser, hör av dig här om du inte fått det.

Mvh Erica
 

Helen

Medlem
Jag har inte handlat, men min fru beställde Lehmann glas, och en kompis var och hämtade hos dig, det blev en trevlig julklapp till mig
Aha, då vet jag vem det var som kom och hämtade dem Hoppas att du gillar dem och att du kommer in och hälsa på snart
 
Toppen