Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Selosse-meny i Skagen

Trådskapare
A
SV: Selosse-meny i Skagen

Per Stade skrev:
Trevligt tips! Har tyvärr inte semester ännu men skulle kunnat tänka mig en tripp
till Skagen. Är det bara den här måndagen som de har en så här trevlig meny eller
är det återkommande? (tar semester i augusti).

Jag vet tyvärr inte, fick denna av några vänner som var nere i Skagen som ville glädja ::) mig med vad jag missade.
 

Arvid

Medlem
SV: Selosse-meny i Skagen

Det verkar som ett engångserbjudande. Dock ær det dit man skall æven andra dagar, det ær många av de riktigt duktiga unga Køpenhamnssommeliererna som kør Brøndrum under sommaren. Ett helt osannolikt matsalsteam faktiskt, från några av stans bæsta restauranger. Samma i køket.
 
Toppen