Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Semestertider

Och finewines.se läsare reser över världen. Geografisk spridning för den senaste månaden är rätt intressant

Capture.JPG
 

Vino fino

Medlem
Väntar fortfarande på att Nordkoreas territorium ska bli bli ljusblått.

I min (livliga) fantasi så är det några Monopolanställda som är där på studiebesök och inte kan låta bli att surfa in på djävulens anslagstavla, finewines.se .
 

chambertin

Medlem
Ja, i de länder du brukar besöka så kan det säkert anses vara olagligt att diskutera vin. :eek:
Jo, jag har faktiskt varit inne på finewines.se när jag var i Saudi för snart 2 år sedan. Fungerade bra 2-3 ggr men sedan blev svarstiderna allt längre för att till slut bli helt stopp. Fick återgå till vinutbudet på lounchen i Jedda i stället.
 
Toppen