Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Självhjälp eller vin

Vingubben

Medlem
IMG_6950.jpeg

Köpte en låda vin och fick en bok om självhjälp på köpet. Förmodligen är man i behov av en sådan när man köper hennes viner, och förhoppningsvis har hon ärvt sin pappas förmåga att framställa viner. Nu är i alla fall sommarläsningen räddad.

buteljen

Medlem
Visa bifogad bild 36550

Köpte en låda vin och fick en bok om självhjälp på köpet. Förmodligen är man i behov av en sådan när man köper hennes viner, och förhoppningsvis har hon ärvt sin pappas förmåga att framställa viner. Nu är i alla fall sommarläsningen räddad.
Hon är väl gift med sonen till Krankl??? Köpte bara en av varje så fick ingen bok 🍷.

PatrikT

Medlem
Japp det är hennes man Nikolas som är son till Manfred. Träffade honom när jag var i deras nya lager tidigare iår och hämtade mina lådor och fick boken samtidigt som jag fick prova lite olika fat för 2024 årgång innan de har börjat blanda ihop dem. Blir förmodligen igen en Rose av den årgången samt tack vare att de har mer plats för att lagra faten så nämnde han att de kanske kommer att börja lagra vissa fat lite längre också ungefär som SQN EBA.

Toppen