Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Skönaste plattan till en god flaska vin.

R.P

Medlem
SV: Skönaste plattan till en god flaska vin.

Idag blev det Pavarotti och vin, köpte samlingsskivan Pavarotto Forever idag, en riktig skön låt när han sjunger duett ned Sinatra, My way, fick fanimej rysningar. :)
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Skönaste plattan till en god flaska vin.

R.P skrev:
Idag blev det Pavarotti och vin, köpte samlingsskivan Pavarotto Forever idag, en riktig skön låt när han sjunger duett ned Sinatra, My way, fick fanimej rysningar. :)

R.I.P. Luciano.

Ja det där är en höjdare, likaså när han sjunger "Nessun Dorma" från Turandot. Utmärkt till vin :)
 

R.P

Medlem
SV: Skönaste plattan till en god flaska vin.

Mysonoxen skrev:
R.I.P. Luciano.

Ja det där är en höjdare, likaså när han sjunger "Nessun Dorma" från Turandot. Utmärkt till vin :)

En galet bra klassiker! :) R.I.P Luciano...
 

Keen

slan
SV: Skönaste plattan till en god flaska vin.

RIP =(

Såg han på stadion för ett antal år sedan. Han må ha varit på dekis då, men det var fan en upplevelse ändå. Dock blev det inget vin till.



Nu sitter jag och svär över att danmarks ticnet är ett jävla skämt som inte tar amex utfärdat någon annan stans ifrån än just danmark. Gick ifrån att se Leonard Cohen sittandes i köpenhamn med efterföljande trevlig utgång, till en förmodad jävla ståplats i helsingborg :mad:
 
SV: Skönaste plattan till en god flaska vin.

Jag gillar ABBA. När jag drack Clos du Mesnil häromdagen så tog jag diskret fram min Bang & Olufsen mp3-spelare och lyssnade på Gimme! Gimme! och (tror jag) Fernando, och jag håller med Krug88 om att en skön kvinnostämma inte alls är dumt till vin, även om jag aldrig särskilt gillat Christina Aguileras musik.
Annars tror jag klassisk musik av riktigt stora kompositörer som Beethoven också skulle passa bra.
 
Toppen