Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Skylt för vinkällare

Ståhlis

Medlem
Hej,

Jag byggde för en tid sedan om en toalett i källaren till vinkällare samt smyckade ut väggen runt, byggde specialdörr osv (se bilden). Jag söker nu en passande skylt att sätta på dörren. Jag har surfat runt lite men inte hittat något som jag tyckte kändes rätt. Är det någon som har tips?
 

Attachments

  • Ingång.png
    Ingång.png
    464,8 KB · Visningar: 445
Trådskapare
Ståhlis

Ståhlis

Medlem
Jag kanske borde förtydliga att jag är intresserad av att köpa en redan färdig skylt på svenska eller engelska (Vinkällare eller Wine Cellar). Gärna gammal i ålder eller stil. Det går ju att beställa nya på vissa siter men hittar ingen med genuin känsla.
 
Trådskapare
Ståhlis

Ståhlis

Medlem
Tjusig dörr!
Jag förstår precis vad du letar efter, men har inga tips. Nåt i gjutjärn kan jag tänka mig.
Tack! Ja precis nåt i gjutjärn eller liknande. Går man till nån smidesaffär och specialbeställer eller till en smed går det säkert på många tusen och det känns tveksamt.
 
Toppen