Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Slow Coocker

En matintresserad vän talar sig lyrisk kring Slow Coocker. De är hiskligt dyra i Sverige om man jämför med England men som tur är går det ju att köpa dem via nätet.

Någon som har synpunkter? Att kunna köra någpt i låg temperatur under lång tid är ju ett bra recept men är det någon som provat om dessa är bra?
 

Keen

slan
SV: Slow Coocker

Borde det inte bara gå att lågtempa grejer i gryta i ugnen istället? På vilket sätt är dessa bättre?

Har också sett och hört massor om slow cookers på diverse forum, men då mest från amerikanska användare.


Och Coocker? Freudiansk felskrivning?
 
Trådskapare
A
SV: Slow Coocker

Keen skrev:
Borde det inte bara gå att lågtempa grejer i gryta i ugnen istället? På vilket sätt är dessa bättre?

Har också sett och hört massor om slow cookers på diverse forum, men då mest från amerikanska användare.


Och Coocker? Freudiansk felskrivning?

Blev ett c som inte skulle varit med där :)
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Slow Coocker

Keen skrev:
Borde det inte bara gå att lågtempa grejer i gryta i ugnen istället? På vilket sätt är dessa bättre?

Har också sett och hört massor om slow cookers på diverse forum, men då mest från amerikanska användare.


Och Coocker? Freudiansk felskrivning?
Jag har också svårt att förstå vad den gör för skillnad mot en vanlig ungsform?
 
Trådskapare
A
SV: Slow Coocker

johan1279 skrev:
Jag har också svårt att förstå vad den gör för skillnad mot en vanlig ungsform?

Det är väl egentligen min fråga. Har lite behov av extra prylar egentligen men mat är ju intressant.
 
Toppen