Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

SM i sommellerie avgjort

Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: SM i sommellerie avgjort

Om inte fågeln som viskade i mitt öra har fel får vi gratulera Arvid till segern i Nordiska mästerskapet. Fredrik Horn kom trea och en danskjävel knep andraplatsen. Sverige dominerade alltså.
 

Arvid

Medlem
SV: SM i sommellerie avgjort

Man tackar!

Just nu känns det sådär. Jag firar med en förkylning av episka proportioner som fullständigt dödat mina smaklökar. :)
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: SM i sommellerie avgjort

Arvid skrev:
Just nu känns det sådär. Jag firar med en förkylning av episka proportioner som fullständigt dödat mina smaklökar. :)

Översatt till ren svenska: du har 37,8 i feber och ligger för döden. ;D
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: SM i sommellerie avgjort

25kmq76.jpg
 

Arvid

Medlem
SV: SM i sommellerie avgjort

Lite så är det nog... mina snörvlingar och snyftningar räckte i alla fall inte för att slippa dagens tur till IKEA.
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: SM i sommellerie avgjort

Arvid skrev:
Lite så är det nog... mina snörvlingar och snyftningar räckte i alla fall inte för att slippa dagens tur till IKEA.

Aaaaaaatchoffelooooo! ;D
 
Toppen