Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

SM i sommellerie avgjort

Arvid

Medlem
SV: SM i sommellerie avgjort

Tack alla.

Ja, spriten var riktig katastrof och jag hade inga förhoppningar inför prisutdelningen pga den. Pinsamt, kan inte skylla på annat än nerverna, den första vi provade; karlssons vodka, förstörde verkligen min "rytm" då jag var tvärsäker på att vi pratade hårddestillerad melassrom. Galet! Men jag lovar, det kommer inte hända igen.
 
SV: SM i sommellerie avgjort

shorepower skrev:
Var i Götet igår och kollade in lite publiksport. Totte Steneby vann följt av Fredrik Horn och Jonas Hellman.
Att Totte valde David Leclapart L'Amateur som aptitretare bidrog nog mindre till vinsten, än kommentaren till damerna som drack ett ung, vresigt rödvin: "So you like it rough"

http://www.livetsgoda.se/artikel/artike ... kelId=1414

Grattis
Aha, jo, jag misstänkte nästan detta när du beskrev hur ni drack frukost på X2000... Man får anta att Totte själv inte var med på den, btw - annars var ju förstaplatsen än mer imponerande. :) Btw, vilken var spiken?

Låter som ett kul engagemang i vilket fall - så tack för rapporten!
 
Toppen