Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små partier 22 mars 2019

Daniel A

Administratör
Verkar tyvärr som denna har försvunnit från släppet på fredag.:(
Vet inte helt hur jag känner inför det. Å ena sidan en dyr frestelse som försvann å andra sidan är ju sherry som är gammal på riktigt jäsiken så kul...
Sorg.
 

MartinE

Medlem

mrburns.gif
 

MartinE

Medlem
André Jacquart!
Det tog ett bra tag att klämma fram 09rna
Med tanke på de generella årgångsskillnaderna har 09:an onekligen dröjt oväntat länge. Men det är faktiskt "bara" lite mer än två år sedan (dec 2016, 419 kr) som 08:an släpptes på SB! 2009:an har för övrigt varit ute ett tag och jag vill dessutom minnas att även tidigare årgångar kommit relativt sent till Sverige.
Jag ser nu att flaskorna som kom idag är degorgerade redan i februari 2017 och då följer de mönstret från tidigare årgångar ganska bra. 2008:an degorgerades i november 2015.
 
Toppen