Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små partier 7 juni 2019

Skrutt

Medlem
Hum, jag tryckte för tidigt på beställningsknappen och fick gå tillbaka. Ändå verkar jag ha fått Beaucastel. Undras om Systemets system fungerade.
 
M

Mouton

Hum, jag tryckte för tidigt på beställningsknappen och fick gå tillbaka. Ändå verkar jag ha fått Beaucastel. Undras om Systemets system fungerade.
Det hoppas jag verkligen att det gjorde
 

Nyllet

Medlem
Snoozade på knappen i typ 30 sekunder och då var a' Rina såklart redan slut. Blev i alla fall några Clos du Four och Doisy-Védrines. De här släppen är inte bra för blodtrycket.
 

derekdeep

Medlem
Lyckades förvisso knappa hem två a' Rina så ska väl inte klaga – men är de redan slut i webblager? Kom väl in 2400 pavor.
 

Foodcoma

Medlem
Lyckades förvisso knappa hem två a' Rina så ska väl inte klaga – men är de redan slut i webblager? Kom väl in 2400 pavor.

Japp, men fanns bara 144 i weblagret vid 09:59, ser ut som väldigt väldigt många gått ut till butiker om man kollar butikssaldon.
 

Skrutt

Medlem
Lyckades förvisso knappa hem två a' Rina så ska väl inte klaga – men är de redan slut i webblager? Kom väl in 2400 pavor.
Kollade på ”Vilka butiker har drycken?” och det ligger uppskattningsvis 2000 pavor i butikerna. Finns i 66 butiker och ofta i ganska stora kvantiteter.
 

Adamanko

Medlem
Blev lite gott och blandat. 1 Ch Beaucastel röd, 4 a'Rina, 4 Cordiers vita, Tour Seran på magnum, Vajras Rosabella och dessutom Alamo Malbec från fasta liksom det nya Etnavinet för en hundring - Basalto. Lite vingligt på cykeln men det gick vägen även den här gången... ;)
 

Sebran

Medlem
Var på PK-huset och haffade 2 a'Rina samt 1 Felton Road Block 3.

Det var maxgräns på 2 flaskor per person av Felton, men verkade inte vara någon större efterfrågan i butiken. Det var även maxgräns 3 flaskor på Beaucastel.

Angående a'Rina så kommer det säkert komma lite påfyllning i webblagret i början av nästa vecka kan jag tänka mig.
 

ranmos

Medlem
Ny på forumet som medlem och känns kul att ”ta steget” då jag hållit mig i kulisserna ett bättre tag. Tack för ett grymt forum!

Ganska lugnt släpp för egen del idag med två a’Rina. En för att stilla nyfikenheten nu och en att lägga undan. Det är planen i alla fall men kanske händer att man dräper den inom kort också, har hänt förr...
 

Mattias Schyberg

Administratör
Det blev lite smått och gott även för mig.

Säkra kort. Drack Sandhi’s pinot noir för någon månad sedan (inköpt på Akers Brygge) och älskade årgången. Två flaskor fick det således bli. Tio Pepe en rama är även det ett säkert kort från år till år.

00B94E3F-D913-47CE-93A5-243A05BF8C6F.jpeg


Därefter lite blandade testflaskor av mer osäkert slag, men troligtvis goda grejer det också om man går efter tidigare år. :)

4E821388-F10E-43F2-BA98-018D6223FAE5.jpeg
 
Toppen