Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Snurra flaskan

chambertin

Medlem
SV: Snurra flaskan

Lite ironiskt att under kategorin Chans på 300p så kom frågan "På vems uppdrag finns Systembolaget ?".
IOGT-NTO fattas konstigt nog som ett svarsalternativ.
 

CH

Medlem
SV: Snurra flaskan

Undrar hur lång tid det tar innan någon medlem hittar ett felaktigt svarsalternativ.
 

kayaker

Cyklist
SV: Snurra flaskan

Jag stötte på ett felaktigt svar igår som rörde beska, men jag kommer inte ihåg vad det var för fråga. Mest var jag förbannad över att de lägger tid på trams istället för att göra mer åt de röda blafforna med
Ett oväntat fel har inträffat
 

KimHartman

Medlem
SV: Snurra flaskan

kayaker skrev:
Jag stötte på ett felaktigt svar igår som rörde beska, men jag kommer inte ihåg vad det var för fråga. Mest var jag förbannad över att de lägger tid på trams istället för att göra mer åt de röda blafforna med

"Vi är medvetna om problemen och ber om ursäkt för det. Under nästa vecka kommer vi att genomföra ett antal prestandaförbättringar på vår webbplats för att problemen förhoppningsvis inte ska upprepas." skrev SBs kundtjänst till mig den 2:a juni. Någon som märkt av detta? ::)
 

SUPRA

Bäst
SV: Snurra flaskan

Det är mer än webplatsen som är i behov av prestandaförbättringar...
 
Toppen