Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Sökes i Uppsala: utrymme för vin

Gomseglet

Medlem
Jag har 50-100 flaskor och ska flytta in till Uppsala. Finns det någon som har ett mörkt utrymme med jämn temperatur att diskutera? Det kan ligga på rimligt bilavstånd från Uppsala.
Finns det någon eller några häromkring som kan tänka sig leta utrymme tillsammans?
 

Fredrik L

Medlem
Har inget utrymme över, men om du hittar något så kan jag eventuellt vara intresserad av att dela beroende på kostnad och läge.
 

Silex

Medlem
Jag har inte heller något att erbjuda, men är också intresserad av att höra om du hittar något bra alternativ. I så fall kan jag också vara intresserad av att vara med. Om jag skulle stöta på något alternativ som låter intressant så lovar jag dela med mig.
 

Fredrik L

Medlem
Någon som har hittar bra lagringsutrymme i Uppsala? Jag börjar få slut på plats och skulle behöva hyra in mig någonstans.
 
Toppen