Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Sovjetbolaget levererar 0?

kayaker

Cyklist
SB:s senaste giv verkar vara att köra tomma leveranser. Jag har fått SMS om att jag har två beställningar att hämta ut, men när jag går in på resp. beställning så står det såhär:
OBS: Bekräftad leverans för din beställning understiger ditt önskade antal.

På resp. post så står det sedan något i stil med:
Endast 0 st kan levereras. Du beställde 3 st.

Starkt jobbat! ::)
 

Magikern

Medlem
SV: Sovjetbolaget levererar 0?

Deras hemsida har legat nere sedan i Lördags. Kan vara något tillfälligt strul.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Sovjetbolaget levererar 0?

Magikern skrev:
Kan vara något tillfälligt strul.

Japp, tillfälligt strul sedan 1919, då monopolet på detaljhandel med vin var genomfört. ;)
 
Trådskapare
kayaker

kayaker

Cyklist
SV: Sovjetbolaget levererar 0?

vintomas skrev:
Japp, tillfälligt strul sedan 1919, då monopolet på detaljhandel med vin var genomfört. ;)
;D

Det har eskalerat på senare tid.
 

Kostjan

Mot bättre vetande
SV: Sovjetbolaget levererar 0?

vintomas skrev:
Japp, tillfälligt strul sedan 1919, då monopolet på detaljhandel med vin var genomfört. ;)
HAHA Klockrent
 

sunqan

Vinös
SV: Sovjetbolaget levererar 0?

Men kayaker... har du kollat med butiken. Det är trots allt de som skickar smset... det du ser på webben kan vara en av systemets beställningssystems illvilliga nycker :)

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
 
Trådskapare
kayaker

kayaker

Cyklist
SV: Sovjetbolaget levererar 0?

sunqan skrev:
Men kayaker... har du kollat med butiken. Det är trots allt de som skickar smset... det du ser på webben kan vara en av systemets beställningssystems illvilliga nycker :)
Allt jag beställt var levererat till butiken. Deras webbeställningssystem och webbsajt suger dock gigantiska elefantballar.
 

Magikern

Medlem
SV: Sovjetbolaget levererar 0?

kayaker skrev:
Allt jag beställt var levererat till butiken. Deras webbeställningssystem och webbsajt suger dock gigantiska elefantballar.

Har beställt över 200 flaskor via hemsidan de senaste 2 åren och de har alltid dykt upp.

Dock har de på sistone börjat dyka upp halvdåliga flaskor rätt ofta. Fick 2 flaskor Tassinaia-06 för några månader sen som var väsentligt mycket sämre än de jag fick i December dock med perfekta korkar. Köpte även en av de sista Cuvée Quet 09 och den hade såpass mycket obalanserad beska att man nog kan ifrågasätta om flaskan var ok.

Vet inte om de har sämre koll på hur flaskorna förvarats nuförtiden. Jag hade gissat på att Tassinaia flaskorna hade förvarats i ett varmt rum i direkt solljus i flera år. :p
 
Toppen