Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Spotify spellistor

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Spotify spellistor

SUPRA skrev:
TACK!

Den väcker onekligen en hel del minnen från seglingssemestrar.

"jag får mod och kraft som jag aldrig haft... " ;D

Utan att ha klickat på länken säger jag: Lars Demian, Alkohol.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Spotify spellistor

anders skrev:
Skulle kunna vara vår officiella forumsång. Blev tvungen att slå på denna klassiker.

Ja, om man väljer att bortse från att det är en sång som handlar om en tragisk alkoholist som ligger och har ett gravt delerium tremens på slutet. ;D
 
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
SV: Spotify spellistor

Min polare tyckte spellistan jag har var bra men det var mycket "skit" också som han inte ville ha och som inte går att radera.. Jag tipsade honom att det går att markera alla låtarna och kopiera och klistra in i en egen som man kan redigera hur man vill.

Lite det som jag menade från början, dvs utgå från en lista med hundratals låtar och ta bort det man inte gillar och lägga till det man gillar. Går så mycket fortare att få ihop en lista som kan rulla i timmar på stereon utan att man själv behöver sitta och leta låt för låt..
 

anders

Medlem
SV: Spotify spellistor

Krug skrev:
Ja, om man väljer att bortse från att det är en sång som handlar om en tragisk alkoholist som ligger och har ett gravt delerium tremens på slutet. ;D

Och din poäng är...? ;D
 

anders

Medlem
SV: Spotify spellistor

bi1moh.jpg
 

CH

Medlem
SV: Spotify spellistor

Men det stämmer ju, Scorpions är tysk ondska.

Sen är jag hyfsat säker på att du garderobslyssnar på dem men vill inte erkänna det.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Spotify spellistor

Nope, det räcker att vara inloggad på spotify och klicka på länken. Det ska räcka, så länge spellistan finns kvar det vill säga!

//K
 
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
SV: Spotify spellistor

Någon som ramlat på någon bra spellistesida? Har varit inne på flera där det typ är 12 pers som aktivt lägger upp sina skitlistor med typ 7 låtar... Någon stor sida där det även kanske läggs upp lite bra listor från duktiga DJs etc...
 
Toppen