Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Spotify spellistor

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Spotify spellistor

En ny liten lista med blandat gottis som jag satt ihop. Min vana trogen är Våren 2010 mörk, introvert och smådyster. Men det är nog mest för att det är så fint väder ute!
 

Keen

slan
SV: Spotify spellistor

Krug skrev:
En ny liten lista med blandat gottis som jag satt ihop. Min vana trogen är Våren 2010 mörk, introvert och smådyster. Men det är nog mest för att det är så fint väder ute!

Bra skit, tack!
 

bmf

Medlem
SV: Spotify spellistor

Här kommer en lista med sommarens nödvändigaste, dvs reggae, soul, pop och lite annat. Sommarens soundtrack utgörs utan tvekan (hittills) av Robyn och Oskar Linnros. Dancing on my own med Robyn kan vara den bästa låten jag hört från en svensk artist på flera år, magi! Had e det inte varit för att skivbolaget tagit bort Tallest man on eath hade han/dom varit givna också, grymt bra!

http://open.spotify.com/user/bmf/playli ... xcY81gqsmP

Är det nån som kan posta nån soimmarlista så man får lite ny musik till midommarvinet?
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Spotify spellistor

Hmmm, detta är min tolkning av en sommarlista, eller i vart fall en början på någonting som antagligen inte är färdigt förrän sommaren är över!
 

bmf

Medlem
SV: Spotify spellistor

Kul! Tack! Även jag var inne på att ta med Kim & Jessie då det är en riktigt skön sommarlåt
 
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
SV: Spotify spellistor

Jimmy Forsman skrev:
Hmmm, detta är min tolkning av en sommarlista, eller i vart fall en början på någonting som antagligen inte är färdigt förrän sommaren är över!

Har legat på terrassen och solat varvat med bad med listan spelandes, - svinbra! Tack!
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Spotify spellistor

Jos skrev:
Har legat på terrassen och solat varvat med bad med listan spelandes, - svinbra! Tack!

Tack, den börjar arta sig. Den kommer dock garanterat att växa. ;D
 

Keen

slan
SV: Spotify spellistor

Nåt som mer blivit en samlingsspellista än det som den var tänkt att vara från början.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Spotify spellistor

Marginellt mer än ett år senare så är det dags för en ny sommarlista. Denna är så finurlig att alla kan lägga till låtar på den om så önskas.

Sommar 2011. Denna är något mindre bitter än förra årets sommarlista! Tjoohoo!
 
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
SV: Spotify spellistor

I juletider så måste det lyssnas på julmusik såklart!

Här är en lista med lite skönare jullåtar utan de mest uttjatade. Alternativ julmusik helt enkelt: Jul!
 

Elvis

Medlem
SV: Spotify spellistor

Jag har precis skapat min första spellista på Spotify. Den heter Elvis Presley Selection och består av 50 utvalda låtar från hela Elvis karriär (1954-1977), både kända och mindre kända låtar och olika musikstilar (rock, country, blues, gospel, ballader). Jag vet inte hur många timmar jag lyssnat på Elvis, det är nog minst 25.000 timmar i alla fall, och det här är mitt subjektiva urval för er som kanske inte kommer att lyssna riktigt lika många timmar. ;)
 
Toppen