Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Storvik special

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Med risk för att vara osedvanligt morbid så måste man ställa sig frågan: Hur relevant är den pizza som mördaren beställde, och sedemera konsumerade, efter mordet på Engla för lösningen på detta fruktansvärda brott? Enligt aftonbladet så verkar det tämligen centralt då de nämner pizzan vid namn i artikeln om att kräket erkänt.

Nyfiken som man är så vill man ju veta exakt vad denna "dinner of killers" verkligen består av. En snabb googlesökning ger ett intressant svar: Storvik special - Skinka, räkor, tonfisk, champinjoner.

Om detta stämmer så finns det ju ingen tvekan om att mannen är fullkomligt vansinnig.
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Storvik special

Krug skrev:
Med risk för att vara osedvanligt morbid så måste man ställa sig frågan: Hur relevant är den pizza som mördaren beställde, och sedemera konsumerade, efter mordet på Engla för lösningen på detta fruktansvärda brott? Enligt aftonbladet så verkar det tämligen centralt då de nämner pizzan vid namn i artikeln om att kräket erkänt.

Nyfiken som man är så vill man ju veta exakt vad denna "dinner of killers" verkligen består av. En snabb googlesökning ger ett intressant svar: Storvik special - Skinka, räkor, tonfisk, champinjoner.

Om detta stämmer så finns det ju ingen tvekan om att mannen är fullkomligt vansinnig.

Restaurang Granliden har jag ätit på en del gånger. Min bror är bosatt inte långt därifrån.

Dock har jag inte beställt någon "Storvik special" men däremot sjötunga som var riktigt OK.
 

anders

Medlem
SV: Storvik special

Mysonoxen skrev:
Dock har jag inte beställt någon "Storvik special" men däremot sjötunga som var riktigt OK.

På pizza?!? Jag ställer mig något avvaktande... ;)
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Storvik special

anders skrev:
På pizza?!? Jag ställer mig något avvaktande... ;)

Hehe, nej då, Granliden är inte enbart en pizzeria som man luras tro om man läser Aftonbluddret. De serverar klassiska krogrätter och faktiskt riuktigt hygglig husmanskost också.
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Storvik special

Mysonoxen skrev:
Hehe, nej då, Granliden är inte enbart en pizzeria som man luras tro om man läser Aftonbluddret. De serverar klassiska krogrätter och faktiskt riuktigt hygglig husmanskost också.

Sluta skriv på dialekt, jag förstår inte vad du menar. ;)
 
Toppen