Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Studentjävlar

Krug88

Medlem
Sjukt att hela stan står still för att ett gäng skitungar ska stå packade och hoppa på ett flak!
Alla bud och leveranser blir en timme försenade i en månad för det här...
Vid nästa val så röstar jag på vem som helst som bannlyser flakjävlarna inom tullarna :mad:
 
Trådskapare
K

Krug88

Medlem
SV: Studentjävlar

Fick en ny idol idag når jag såg en Porsche få en massa tomburkar slängda på bilen från ett flak.
Killen gick ur bilen, slet ner killen från flaket och ställde sig och örfilade honom mitt i gatan 3 gånger.
En per burk! Bra jobbat! ;D
 

Elvis

Medlem
SV: Studentjävlar

Bra gjort!!! 8)

Jag håller om flakförbudet inne i stan. Kan de inte åka runt ute i någon förort i stället!

Däremot är det trevligt med alla studentskor som trippar runt på trottoarerna i snygga klänningar på väg till studentskivor...
 

Bubblaren

Medlem
SV: Studentjävlar

Elvis skrev:
Bra gjort!!! 8)

Jag håller om flakförbudet inne i stan. Kan de inte åka runt ute i någon förort i stället!

Däremot är det trevligt med alla studentskor som trippar runt på trottoarerna i snygga klänningar på väg till studentskivor...

För att inte tala om alla unga killar i kostym - synd de glömmer bort att använda den efter studenten.

Nästa år kommer Norra Real studenterna åka runt i Husby och Östra Real i Vårberg enligt de nya reglerna ;D
 

Elvis

Medlem
SV: Studentjävlar

Bubblaren skrev:
Nästa år kommer Norra Real studenterna åka runt i Husby och Östra Real i Vårberg enligt de nya reglerna ;D

De lär inte åka flak alls, och det har de väl aldrig gjort?
 

Bubblaren

Medlem
SV: Studentjävlar

Elvis skrev:
De lär inte åka flak alls, och det har de väl aldrig gjort?

Jodå, jag har sett dem på flak, inte i år men tidigare - i år har jag hållt mig borta från city i studenttider. Färre flak här på King Island :)
...här super vi i parken istället :D
 

CH

Medlem
SV: Studentjävlar

Efter besöket i helgen så kan jag hålla med om att de j**la flaken ska bort från gatorna.
Sedan undrar jag varför det är så mycket löst folk på flaken. På västkusten är det bara de som tar studenten som åker runt och gapar.
 
Toppen