Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Super prestige på SS

Lambo

Medlem
Imorrn onsdag ska jag iväg på skumpaprovningen "super prestige" på regeringsgatan. Låter spännande...

Ville bara kolla om det e nån annan på forumet som möjligtvis ska dit?
 

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

Lambo skrev:
Imorrn onsdag ska jag iväg på skumpaprovningen "super prestige" på regeringsgatan. Låter spännande...

Ville bara kolla om det e nån annan på forumet som möjligtvis ska dit?

Tyvärr inte, men hoppas fortfarande att få reservplatsen till deras Clash of the Titans-provning den 20:e :)
 

Allaboda

Medlem
SV: Super prestige på SS

Keen skrev:
Tyvärr inte, men hoppas fortfarande att få reservplatsen till deras Clash of the Titans-provning den 20:e :)

Finns det någon annan som ska på Clash of the Titans provningen?
Jag ser fram emot den...
 

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

Allaboda skrev:
Finns det någon annan som ska på Clash of the Titans provningen?
Jag ser fram emot den...

Har du plats där? Jag ska kolla om Josef eller miran är på regeringsgatan och se hur det går med min reservplats. Har inte hört nåt så det är väl kört :(
 

Jos

Medlem
SV: Super prestige på SS

2000 spänn för en SS-provning? Oj, då lär det vara en hel del gött där.... Sist när jag var på "Giganternas kamp" har jag för mig att det bara kostade hälften men ändå innehöll Granbussia, Lafite-Rotschild, Vega Sicilia, Ornellaia mfl.


Allaboda; Eftersom din avatar redan används av mig så kan vi göra en deal; du behåller den och jag byter mot att du säljer mig din plats på provningen? ;D
 

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

Jos skrev:
2000 spänn för en SS-provning? Oj, då lär det vara en hel del gött där.... Sist när jag var på "Giganternas kamp" har jag för mig att det bara kostade hälften men ändå innehöll Granbussia, Lafite-Rotschild, Vega Sicilia, Ornellaia mfl.


Allaboda; Eftersom din avatar redan används av mig så kan vi göra en deal; du behåller den och jag byter mot att du säljer mig din plats på provningen? ;D

Ja, miran och josef höll på att göra i brallan när de pratade om den :D Tror den kan vara riktigt grym! Förra bjöd ju på DRC grands exhezeaux, Petrus, enuta dell'Ornellaia Masseto osv.

Läs mer här: http://drucket.blogspot.com/2008/12/slpp-alla-tyglar-loss.html
 

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

anders skrev:
Ta du med dig en SQN på fredag så matchar jag med lite trevligheter.

Hmm...vad har du att erbjuda...vet ju att du har lite av den andra bokstavskombinationen iallafall :D
 

anders

Medlem
SV: Super prestige på SS

Keen skrev:
Hmm...vad har du att erbjuda...vet ju att du har lite av den andra bokstavskombinationen iallafall :D

Dessa ligger säkert hemma i källaren och jag kommer inte att passera förbi före trippen till Stockholm, kommer direkt från M. Ledtråd dock, bokstavskombinationen är EM. ;)
 

kayaker

Cyklist
SV: Superprestige på SS

anders skrev:
Dessa ligger säkert hemma i källaren och jag kommer inte att passera förbi före trippen till Stockholm, kommer direkt från M. Ledtråd dock, bokstavskombinationen är EM. ;)
Jag är dålig på akronymer men jag har sett BFC på Ica Maxi. ;D
 

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

anders skrev:
Dessa ligger säkert hemma i källaren och jag kommer inte att passera förbi före trippen till Stockholm, kommer direkt från M. Ledtråd dock, bokstavskombinationen är EM. ;)

EM har väl nåt med sport att göra, så jag gissar på folköl av svenskt standardmärke :(
 

kayaker

Cyklist
SV: Super prestige på SS

Keen skrev:
EM har väl nåt med sport att göra, så jag gissar på folköl av svenskt standardmärke :(
Jag gissar på Egon Mũller från Mosel.
 

Jos

Medlem
SV: Super prestige på SS

kayaker skrev:
Jag gissar på Egon Mũller från Mosel.

Ja med. För det var han som var så packad när han skulle hoppa höjd va..?
 

anders

Medlem
SV: Super prestige på SS

Vi har två förslag gott folk varav det ena är det rätta. Ska vi ta en omröstning om vilket av dessa två jag ska ta med på fredag? :D
 

Allaboda

Medlem
SV: Super prestige på SS

Jos skrev:
2000 spänn för en SS-provning? Oj, då lär det vara en hel del gött där.... Sist när jag var på "Giganternas kamp" har jag för mig att det bara kostade hälften men ändå innehöll Granbussia, Lafite-Rotschild, Vega Sicilia, Ornellaia mfl.


Allaboda; Eftersom din avatar redan används av mig så kan vi göra en deal; du behåller den och jag byter mot att du säljer mig din plats på provningen? ;D

Ooops. Sorry. jag ska genast byta avatar, och lovar att berätta hur C-o-t-T var senare :)
 

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

Allaboda skrev:
Ooops. Sorry. jag ska genast byta avatar, och lovar att berätta hur C-o-t-T var senare :)


Fick reservplatsen så vi ses där :D Sjukt spänd!
 

Allaboda

Medlem
SV: Super prestige på SS

Keen skrev:
Fick reservplatsen så vi ses där :D Sjukt spänd!

Det är bara att hålla sig undan kontakt med alla andra människor, andas genom ansikstmask och käka c-vitamin i en vecka så man inte blir förkyld.

Ses där.
 
Toppen