Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Super prestige på SS

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

Allaboda skrev:
Det är bara att hålla sig undan kontakt med alla andra människor, andas genom ansikstmask och käka c-vitamin i en vecka så man inte blir förkyld.

Ses där.

Hah! Verkligen, måste fan börja gå till jobbet istället för att åka tunnelbana! Som tur är tränar jag mycket, men nu blir det att hinka grönt te istället för vatten :D
 

MD

Medlem
SV: Super prestige på SS

Det finns faktiskt några platser kvar på provningen. Var tydligen några som bokade av i sista sekunden...
 

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

MD skrev:
Det finns faktiskt några platser kvar på provningen. Var tydligen några som bokade av i sista sekunden...

Jag fick en av dom :D
 

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

Allaboda skrev:
1 dag kvar. Inga förkylningssymptom ännu. knock on wood.


Känner lite i halsen, men inget har brutit ut än. Bekämpar alla förkylninstendenser väldigt hårt nu!
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Super prestige på SS

Keen skrev:
Känner lite i halsen, men inget har brutit ut än. Bekämpar alla förkylninstendenser väldigt hårt nu!

Nöff, nöff?
 

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

Krug skrev:
Nöff, nöff?


onoz-omg.gif


the zwine influence :(
 

Keen

slan
SV: Super prestige på SS

Snart kör vi! ;D

Kan på förväg hälsa CH att han nog kommer få en del jobbiga MMS under kvällen :D
 

Jos

Medlem
SV: Super prestige på SS

Keen skrev:
Snart kör vi! ;D

Kan på förväg hälsa CH att han nog kommer få en del jobbiga MMS under kvällen :D

Haha.. eller hur! CH, du kommer att få smådryga recensioner var tionde minut ;D
 

CH

Medlem
SV: Super prestige på SS

Jag har inte räknat med annat. Ska bli kul att se hur exakt hur dryga ni kan bli.
 

Allaboda

Medlem
SV: Super prestige på SS

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jag kan säga att detta var kvällens vinnare
57256.jpg


tätt följd av (fast en 2005a)
4013.jpg


med denna tätt efter
304537.gif
 

Jos

Medlem
SV: Super prestige på SS

Jag tar mig friheten att posta din kanonfina sammanställning Allaboda!

http://www.upplevelser-stockholm.se/PrestigeViner.html

Provningen var grym. Vi testade allt blint och i första flighten höll jag nummer ett som bäst och nummer 4 som god tvåa vilket visade sig vara DRC Echezeaux och Lucien Le Moine Clos de Beze. I andra flighten höll jag 3an som klar etta och femman som fyra vilka visade sig vara Latour och Deus ex Machina. Lustiga är att jag höll Machinan som god tvåa utan att egentligen pricka in vad det var... Men man hade ju lite smaker och dofter i käft och näsa vid det laget iofs.. Dock ville jag nog senare ändra till Raven som tvåa.
 
Toppen