Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Surfresa i Oceanien

CH

Medlem
SV: Surfresa i Oceanien

Den verkade väldigt trevlig. Rekommenderar att du gör några besök i simhallen innan för man blir riktigt trött av att ligga och paddla en hel dag. Att vara ute i 14 dagar gör det inte direkt lättare.

Se även till att svälja din stolthet och börja med longboard för annars är det riktigt svårt i början.
 
Trådskapare
K

Krug88

Medlem
SV: Surfresa i Oceanien

Man blir stark och smidig av öl har jag hört...
Får väl öka till Krugs tempo på den fronten skulle jag tro, sen är man nog fullärd!
 

anders

Medlem
SV: Surfresa i Oceanien

Krug88 skrev:
Man blir stark och smidig av öl har jag hört...
Får väl öka till Krugs tempo på den fronten skulle jag tro, sen är man nog fullärd!

Då får du nog vackert tejpa extra frigolitskivor runt brädan för att hålla den över vattenytan... ;D
 
Toppen