Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Surströmming för middag i Stockholm (Dec 10)

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Jag och 2 andra killar samt 4 damer är 200% på att äta surströmming under tisdagens middag, start ca 19. Plats Stockholm. Jag är enda svensken övriga från minst 10 länder. Alla är på och förberedda mentalt.

@Jimmy Forsman is this something you can help us fix?

Please 🥺

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Det är inte jättesvårt att hitta surströmming till salu i butik i Stockholm i samband med surströmmingspremiären. Men jag undrar om det överhuvud taget går att restauranger som serverar surströmming "off season", om det är det du frågar efter. Ställen fokuserade på klassisk svensk mat kör väl nästan uteslutande med julbord så här års?

Trådskapare
StefanAkiko

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Inför nästa vända med Pelago's internationella säljteam så ser jag till att vara ute i lite bättre tid. Det knepiga är ju inte att hitta åt fisken, utan att hitta en plats att hålla till.

Toppen