Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Systembolaget byter kläder

Ja vad ska man säga. Personalen blir väl inte kunnigare för att de har på sig ett käckt litet förkläde. Men outgrundliga äro Systems vägnar.

De nya kläderna ska signalera kunskap och tillgänglighet.

https://www.systembolaget.se/Press/Pres ... ddelande4/

För er som vill följa Systembolagets klädhistoria. En spännande film med många växlingar.

Potatisproducenter förmodar jag :)
De gamla kläderna kommer till nytta i Vitryssland

Systembolaget har också ett tydligt hållbarhetsperspektiv på befintliga kläder. De kommer att doneras till Stiftelsen Vitrysslandsgruppen, som ger dem till behövande inom jordbrukssektorn i Vitryssland och Litauen.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Systembolaget byter kläder

Nu när webbsidan blir allt viktigare för Systembolagets identitet och service, tycker jag att personalens kläder borde matcha den upplevelse som kunderna har online. Så varför inte en T-shirt med en ilsket röd ruta som säger "Det har inträffat ett oväntat fel"? ;)
 
Trådskapare
A
SV: Systembolaget byter kläder

vintomas skrev:
Nu när webbsidan blir allt viktigare för Systembolagets identitet och service, tycker jag att personalens kläder borde matcha den upplevelse som kunderna har online. Så varför inte en T-shirt med en ilsket röd ruta som säger "Det har inträffat ett oväntat fel"? ;)

:)

Påminner mig om debatten vi hade om en t-shirt för forumet.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Systembolaget byter kläder

[size=3.6em]Systembolaget byter kläder[/size][size=1.5em]- Och de gamla kläderna kommer till nytta i Vitryssland.[/size]
Känns lite som att cirkeln är sluten.
 
Toppen