Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Kostjan

Mot bättre vetande
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Tjoflöjt
Fick 2 st Charmes-Chambertin Armand Rousseau ;D
 

Håkan

Medlem
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Insåg mina begränsningar men en Clos des Ducs är inte så illa. Blev två Huet av bara farten
 

Dovberg

Medlem
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Keen skrev:

Grattis Keen!
Själv klickade jag som en galning och tyckte faktiskt att jag fick upp ett bra tempo. Kom inte ens på köplats för Chambertinen. Nä, nu är det andra gången jag misslyckas med Rousseau.
 

Keen

slan
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Dovberg skrev:
Grattis Keen!
Själv klickade jag som en galning och tyckte faktiskt att jag fick upp ett bra tempo. Kom inte ens på köplats för Chambertinen. Nä, nu är det andra gången jag misslyckas med Rousseau.

Jag klickade nog snabbt för att få en bokning och en köplats.
 
Trådskapare
A
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Keen skrev:
Jag klickade nog snabbt för att få en bokning och en köplats.

Hur lyckas man med både en köplats och köp av en Chambertin (du skrev jag, dvs du måste ha kört två datorer och två login).

Själv blev det köplats för Chambertin och köp av Charmes samt Les Amoureuses Bertheau.
 

chambertin

Medlem
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Nitlott här på alla Bourgognerna men fick några av Elio Altares båda viner (Barolo Vigneto Arborina -08 och Langhe Rosso -09).
 

Keen

slan
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Anders Landström skrev:
Hur lyckas man med både en köplats och köp av en Chambertin (du skrev jag, dvs du måste ha kört två datorer och två login).

Själv blev det köplats för Chambertin och köp av Charmes samt Les Amoureuses Bertheau.

Nä, men fick en varning om att jag inte kunde få köplats då jag redan hade en bokning. Normalt får jag varning att jag inte kan boka två gånger.


Edit: dvs jag klickar snabbt, och hinner få med några klick efter jag får bokning.
 

KimHartman

Medlem
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Sambon som klickade i mitt ställe missade Deus Ex Machina, men jag fick iaf en La Combes des Fous och två Barolo från Altare. Frågan är varför inte vissa kvoter är satta till 1 - det borde de var för viner som uppenbarligen enkelt säljer slut inom sekunder. Är lite extra irriterad då systembolaget fuckade upp mina Shafer Relentless från förra veckan. Nåja, nu kan jag ju lägga pengarna på ngt annat än alkoholstinna monsterviner. Kanske positivt trots allt..
 
Toppen