Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Keen

slan
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

MD skrev:
Nä, det blev tyvärr bara ett 6-pack i år igen... ;D


Köpte du annorstädes eller kränkte du vinsverige och fick alla via SB?
 

MD

Medlem
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Keen skrev:
Köpte du annorstädes eller kränkte du vinsverige och fick alla via SB?

Hade jag ensam lyckats kränka hela vinsverige så hade det väl varit något av en bragd? Skämt åsido, jag och frugan försökte men hade inte en suck att klicka hem någon Chambertin, inte ens en köplats blev det. Tröstar mig med ett par Clos des Ducs och Amoureuses.

Var väl lika bra för min plånbok uppskattar inte när jag köper så pass dyra viner... så det blev noll Rousseau 2010 i källaren. Tur att vin inte är det viktigaste här i livet. :-\
 

Keen

slan
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

MD skrev:
Hade jag ensam lyckats kränka hela vinsverige så hade det väl varit något av en bragd? Skämt åsido, jag och frugan försökte men hade inte en suck att klicka hem någon Chambertin, inte ens en köplats blev det. Tröstar mig med ett par Clos des Ducs och Amoureuses.

Var väl lika bra för min plånbok uppskattar inte när jag köper så pass dyra viner... så det blev noll Rousseau 2010 i källaren. Tur att vin inte är det viktigaste här i livet. :-\


Såg framför mig ett nätverk med bulvaner. Testa att gå ner på Inferno Online och be kidsen klicka hem åt dig nästa gång, de har nog snabba avtryckarfingrar. Kan dock bli problem med åldern, men några över 20 borde väl finnas.
 

Keen

slan
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Anders Landström skrev:
Har inte haft samma möjlighet att öva som du. Har ju haft ett jobb att sköta

Mina många timmar av Counter Strike-spelande bär äntligen frukt!
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

MD skrev:
Hade jag ensam lyckats kränka hela vinsverige så hade det väl varit något av en bragd? Skämt åsido, jag och frugan försökte men hade inte en suck att klicka hem någon Chambertin, inte ens en köplats blev det. Tröstar mig med ett par Clos des Ducs och Amoureuses.
Tur att vin inte är det viktigaste här i livet. :-\
Hur mår du? ;)
 

chambertin

Medlem
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

Får man inte ngn Rousseau på släppen så får det bli att dricka en i stället.
Har tagit fram en Clos St.Jacques -97 att ha till lammsteken ikväll. :)
 
Trådskapare
A
SV: Systembolagets webblansering den 7 februari 2013

chambertin skrev:
Får man inte ngn Rousseau på släppen så får det bli att dricka en i stället.
Har tagit fram en Clos St.Jacques -97 att ha till lammsteken ikväll. :)

97a i källaren slår tilldelning på släppet. Grattis till ditt förutseende och smaklig spis. Blir kul att höra hur den var
 
Toppen