Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

T6-T7 lansering 1 november 2013

Martin Berggren

Bad santa
SV: T6-T7 lansering 1 november 2013

Ser att det släpps ett vin från Simon Bize, en ledande egendom i Savigny-les-Beaune. Patrick Bize avled igår i sviterna efter en trafikolycka förra veckan.
 

kayaker

Cyklist
SV: T6-T7 lansering 1 november 2013

Martin Berggren skrev:
Ser att det släpps ett vin från Simon Bize, en ledande egendom i Savigny-les-Beaune. Patrick Bize avled igår i sviterna efter en trafikolycka förra veckan.
Tråkiga nyheter! Finns det någon som kan ta över?
 

egonx

Medlem
SV: T6-T7 lansering 1 november 2013

Kommer klicka hej vilt på Vintage Port 2011 om en kvart. I första hand Fonseca. Lovsångerna är unisona, även internationellt. Med en son född 2011 så är det ett bra tillfälle att säkra hans födelsedagsvin för hans kommande 30, 40 och 50 årsdagar. Hoppas han gillar port...
 

Silex

Medlem
SV: T6-T7 lansering 1 november 2013

egonx skrev:
Kommer klicka hej vilt på Vintage Port 2011 om en kvart. I första hand Fonseca. Lovsångerna är unisona, även internationellt. Med en son född 2011 så är det ett bra tillfälle att säkra hans födelsedagsvin för hans kommande 30, 40 och 50 årsdagar. Hoppas han gillar port...

Har också en son född 2011. Beställde Fonseca och Taylor, inklusive några halvflaskor med förhoppningen att de mognar lite fortare så att jag också kan smaka dem i någorlunda moget skick. Hoppas att beställningen går igenom som planerat!
 

Skrutt

Medlem
SV: T6-T7 lansering 1 november 2013

Silex skrev:
Har också en son född 2011. Beställde Fonseca och Taylor, inklusive några halvflaskor med förhoppningen att de mognar lite fortare så att jag också kan smaka dem i någorlunda moget skick. Hoppas att beställningen går igenom som planerat!
Dito på alla punkter. Misstänkt att Taylor's 75cl intr tagit slut ännu. Jag blev utloggad automatiskt (!) och försenad ca 10 minuter men det tycks ha gått bra ändå. Enda skillnaden mellan oss är att min elva/älva är av motsatt sort.
 

Håkan

Medlem
SV: T6-T7 lansering 1 november 2013

Många 11or var det här, som sagt hoppas de gillar Port, om inte får de väl sondmata oss med det om 50 år.
 
Trådskapare
A
SV: T6-T7 lansering 1 november 2013

Skrutt skrev:
Dito på alla punkter. Misstänkt att Taylor's 75cl intr tagit slut ännu. Jag blev utloggad automatiskt (!) och försenad ca 10 minuter men det tycks ha gått bra ändå. Enda skillnaden mellan oss är att min elva/älva är av motsatt sort.

Av jag beställde Fonseca och Taylors. Något ska man lämna till eftervärlden.

Systembolagets sida fungerade extremt dåligt vid lanseringen
 
Toppen